Síť optik GrandOptical i letos navazuje na spolupráci s BESIP a přináší osvětovou kampaň s názvem „Oči na cestě“ zaměřenou na bezpečnost na cestách. Cílem je vyzvat řidiče k bezplatnému měření zraku
Zadání pro letošní komunikaci vychází z reálných výsledků výzkumu BESIP, které odhalují znepokojující statistiky. Mezi nimi i fakt, že většina řidičů si neuvědomuje, že jejich zrak není v dostatečně dobrém stavu pro řízení. A proto ani nechodí na prohlídky. Právě na ty se má kampaň zaměřit.
„Lidé, kteří podceňují pravidelnou prevenci a nechodí na měření, představují na silnici velké riziko. A to nejen pro sebe, ale i pro ostatní. Zejména se jedná o řidiče nad 40 let. V tomto věku se lidem obecně vidění zhoršuje, a je tak vysoce pravděpodobné, že nějakou vadu zraku mají a nemají o ní ani ponětí. Důležité je také chodit na měření pravidelně, alespoň jednou za dva roky, protože zrak se v čase mění a změna může být velmi markantní,“ upozorňuje Anna Davídková, marketingová manažerka GrandOptical pro Česko a Slovensko.
„Kreativa kampaně je postavená na jednoduché a silné vizuální metafoře silnice ve tvaru lidského oka. Srážka sedmi z deseti řidičů na vizuálu navíc symbolizuje zmiňovanou statistiku a upozorňuje na potenciální tragické následky zanedbávání péče o zrak pro všechny účastníky silničního provozu. Vizuál i spot jsou vytvořeny kompletně ve 3D,“ dodává Amila Hrustić, kreativní ředitelka agentury DDB Prague, jež je pod kampaní podepsána. Produkci kampaně zajistila společnost Fame Factory.
Kampaň podpoří říjnovou akci po celou dobu jejího trvání, a to na všech šedesáti pobočkách GrandOptical v Česku. Kromě komunikace v místě prodeje bude k vidění na YouTube, online bannerech a sociálních sítích. Spot se promítá rovněž i v kinech.
-stk-