Hitrádia mají celoplošnou kampaň s tvářemi moderátorů

úterý, 25. října 2022, 15:30 Aktuality, Reklama, Rádio MediaGuru

Hitrádia z mediální skupiny Media Bohemia přichází historicky poprvé s celoplošnou marketingovou kampaní. Pracuje v ní s tvářemi moderátorů.

Vizuál kampaně Hitrádií, zdroj: Media Bohemia

Vizuál kampaně Hitrádií, zdroj: Media Bohemia

Hitrádia z mediální skupiny Media Bohemia přichází historicky poprvé s celoplošnou marketingovou kampaní. Kromě vizuálu ranní dvojice Kateřiny Pechové a Dominika Vršanského z centrální ranní show, využijí Hitrádia v jednotlivých krajích mutace s nejvýraznějšími tvářemi a hlasy regionálních stanic. Cílem kampaně je posílit brand awareness sítě Hitrádií, a současně posílit poslechovost v regionálních vysílacích časech. 

Kampaň obsahuje vizuální prvky, které rádia získala při rebrandingu. V každé části republiky rádia podpoří jednotlivé rádiové osobnosti, které spojí s hlavní moderátorskou dvojicí ze Snídaně šampionů Dominikem Vršanským a Kateřinou Pechovou

„Hitrádia mají za sebou turbulentní období, kdy se vlivem pandemie protáhl proces rebrandingu na delší období, než se původně předpokládalo. Poté došlo k programovým změnám a nyní jsme připravili masivní celoplošnou kampaň, která má nejen připomenout produkt a konkrétní vysílací čas v daném regionu, ale má podpořit i image rádia, kterou jsme v rámci rebrandingu tvořili. Jednoduše řečeno slovy našeho claimu, naše srdce bije pro regiony,“ vysvětluje Petr Uchytil, ředitel produktu a marketingu skupiny Media Bohemia.

Kampaň Hitrádií má pozvolný start a gradovat bude před Vánocemi. Nejprve byla využita televize, poté přibyly outdoorové plochy (Bigmedia), print a online (CNC, Burda, Mafra, VLM, A11) a PR podpora. Závěr kampaně bude patřit ranní show Snídaně šampionů a vánoční programové aktivitě se zážitky, které do soutěží věnovala sesterská společnost Allegria.

-mav-