Kiwi.com představuje novou brand identitu

středa, 12. října 2022, 15:35 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Společnost Kiwi.com uvádí novou brand identitu. Ukazuje ji v online kampani.

Klíčový vizuál s novou brand identitou, zdroj: Kiwi.com

Klíčový vizuál s novou brand identitou, zdroj: Kiwi.com

Společnost Kiwi.com představuje svou novou brand identitu, která má reflektovat její pozici v segmentu cestovního průmyslu, zdůraznit její inovativní technologie, na nichž byla založena, a odlišit ji tak od ostatních hráčů na trhu. 

Nová identita vznikla v interním týmu pod vedením Christopha Wechslera, který byl v Kiwi.com sestaven na začátku tohoto roku a který navázal na předchozí spolupráci s VCCP London.

„Kiwi.com není jen další online cestovka, hlavně díky jedinečnému algoritmu a technologiím, které za společností stojí. Jenže samotná značka tento fakt doposud neodrážela. A přitom právě díky Kiwi kódu mohou lidé najít naprosto unikátní cestovní možnosti, které jinde nenajdou,“ komentuje Christophe Wechsler.

„Mimo jiné jsme Kiwi.com dali nový facelift, aby bylo v souladu s positioningem značky, a vytvořili speciální microsite na našich webových stránkách, která je věnována klíčovým Kiwi.com travel hackům, videím využívajícím analogie i humor, a oživuje tak naše USP We hack the system, you fly for less,“ dodává.

Kromě rebrandingu vlastních kanálů Kiwi.com je nová identita využita i v rámci online reklamy. Na YouTube je ke zhlédnutí hero spot a každý další týden přibývá nové video. 

Mimo to společnost odstartovala spolupráci s influencery na TikToku a Instagramu, mezi nimiž figurují napříkladMilan bez Mapy čiSimon Snopek. Reprezentují tři hlavní persony značky – digital inovator reflektující technologické srdce společnosti, který je schopen vysvětlit, jak produkt funguje, disruptor, travel hacker, který umí najít jedinečné možnosti umožňující lidem cestovat za méně peněz, a explorer, který na cestách hledá dobrodružství a poznání.

Představení nové brand identity bude v novém roce následovat širší aktivace na klíčových evropských trzích.

Na tvorbě spotů Travel Hacks se produkčně podílelo studio Baldwin Prague.

-stk-