Klarna se kampaní představuje na českém trhu

pátek, 21. října 2022, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nákupní aplikace Klarna svůj vstup na český trh komunikuje kampaní v outdooru a na internetu.

Zdroj: Klarna

Zdroj: Klarna

Společnost Klarna, zabývající se zprostředkováním plateb v oblasti elektronického obchodování, na svůj nedávný vstup do České republiky upozorňuje kampaní. Komunikuje rovněž svou službu „Pay in 3“, která zákazníkům umožňuje rozdělit nákup do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu. 

Kampaň běží v outdooru a na internetu. Ve venkovním prostoru je reklama, jež je vedena jak plně v barvách značky, tak co-brandově s jejími prvními partnery, k vidění v Praze a Brně. V online prostoru využívá sociální média, reklamu v rámci sítí Google, Criteo či Sklik a také kanály svých partnerů, mezi něž se řadí Pilulka, H&M a Footshop. 

-stk-