Albert ve vánoční kampani odměňuje dobré skutky

čtvrtek, 3. listopadu 2022, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Albert se v letošní vánoční kampani soustředí na dobré skutky, které Češi během roku udělali.

Klíčový vizuál k vánoční kampani Alberta, zdroj: Albert

Klíčový vizuál k vánoční kampani Alberta, zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert spouští svou vánoční kampaň, v níž se zaměřuje na dobré skutky, které Češi během roku udělali. Albert je za to odmění 30 miliony korun týdně navíc ve slevových akcích. I tentokrát jsou hlavními hrdiny kampaně Darebáček se svou sestrou Sárou. 

„Vloni jsme se zaměřili na pomoc potřebným. Uvědomujeme si však, že v letošním roce všichni Češi udělali mnoho dobrého a věříme, že velkorysé činy si zaslouží odměnu,“ komentuje vznik letošní kampaně Magdaléna Nováková, brand marketing manager Albertu, a dodává: „Záleží nám na tom, aby si i v této době všichni mohli o Vánocích dovolit lepší jídlo, a proto jsme se rozhodli dát týdně 30 milionů korun navíc do slevových akcí v předvánočním období.“

Hrdiny reklamního spotu jsou již po páté v řadě Darebáček se sestrou Sárou, ale také všichni, kdo v letošním roce vykonali dobrý skutek. „Těší nás, že můžeme dál navazovat na vánoční ságu, kterou jsme v průběhu let rozehráli. Ještě větší smysl pro nás ale má práce na kampani, která má skutečný dopad a přesah,” říká Luboš Jahoda z agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána. 

Vedle hlavního příběhu se v kampani objeví také spot o dobrých skutcích, které letos Češi udělali společně s Albertem, jako je například omezení plýtvání jídlem či rozdávání milionů porcí jídla potřebným.

Kampaň poběží v televizi, tisku, rádiu, outdooru, kině a na internetu. Její součástí budou i eventy, PR aktivity a komunikace v místě prodeje. Spoty vznikly pod režijním vedením Tomáše Řehořka v produkci Armada Films

-stk-