Společnost Dm drogerie markt vstupuje do světa NFT. Od 25. listopadu nabídne šest virtuálních obrazů z kolekce „Múzy Inspirace“, jež je součástí kampaně „Zažij sílu inspirace“, podněcující k odvaze vybočit ze zajetých kolejí. Prodej NFT děl bude probíhat online na www.dm-muzy.cz a výtěžek z něj poputuje v rámci aktivity Giving Friday na pomoc lidem v tíživé sociální situaci.
„Pro podzimní kampaň vznikne šest ilustrací, které jsme pojmenovali Múza Přírody, Lásky, Krásy, Empatie, Umění a Spirituality. Do těchto uměleckých děl se promítají i hodnoty společnosti dm. Tím chceme podpořit vnímání značky jakožto nositele těchto pozitivních kvalit,“ přibližuje koncepci manažer komunikace společnosti Jiří Peroutka.
Ilustrace z kolekce Múzy Inspirace vyjdou v limitované edici sta digitálních děl zapsaných do blockchainu. Každé NFT má svou sběratelskou hodnotu, jejich budoucí majitelé však současně dílo získají v tiskové kvalitě spolu s dalšími odměnami a možností vyhrát podepsaný autorský tisk své Múzy.
Pomocí NFT chce Dm přiblížit českému publiku nové digitální odvětví. „Uvědomujeme si, že pojmy jako NFT, kryptoměny, web3 a metaverse jsou běžnému člověku spíše vzdálené a raději se jejich využití vyhýbá. Jako součást projektu jsme proto v kooperaci se spoluzakladatelkami platformy Holky v kryptu připravili videoseriál, ve kterém vysvětlíme, jak se v tomto novém fascinujícím světě zorientovat a jak nové technologie začít jednoduše používat. Navíc chceme našim zákazníkům připravit takové podmínky, aby si svou Múzu mohli jednoduše pořídit, a proto ji bude možné zaplatit i klasickou platební kartou,“ dodává Peroutka.
Prodej NFT bude pro veřejnost spuštěn v pátek 25. listopadu ráno na www.dm-muzy.cz. V předvečer spuštění se uskuteční IRL zahájení projektu. IRL je jednou z mnoha zkratek, které jsou pro NFT svět typické, a znamená „in real life“, tedy naživo. Součástí události v pražských Holešovicích bude digitální výstava Múz Inspirace a představení jejich autorů, dobročinná aukce tištěných děl podepsaných ilustrátory a ilustrátorkami, ale také proslovy zástupců společnosti Dm a expertek na NFT tematiku. Na tuto událost budou moci sledující firmy na Facebooku a Instagramu soutěžit o vstupenky.
Propojení NFT s charitativní akcí Giving Friday rozšiřuje dobročinné aktivity drogistického řetězce. V ten den věnuje na charitu také 5 % z celkového obratu všech svých prodejen, online shopu dm.cz a nákupů přes aplikaci Moje dm.
-stk-