T-Mobile kampaní podporuje svou T-Mobile TV

úterý, 22. listopadu 2022, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Podzimní kampaní s názvem „Přepněte na T-Mobile TV“ představuje T-Mobile dlouhodobý koncept komunikace pro svoji digitální televizi.

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

T-Mobile odstartoval podzimní kampaň na podporu své digitální televize T-Mobile. S názvem „Přepněte na T-Mobile TV“ představuje různorodé emoce, které může v divácích vyvolat sledování obsahu z televizní nabídky. 

Kampaň je nasazena od začátku listopadu v tisku, outdooru, v místě prodeje, na internetu a sociálních sítích. „Službu T-Mobile TV jsme doteď komunikovali pouze jako doplňkový produkt, který je součástí rodinných balíčků. Dnešní způsob sledování televize je však natolik specifický, že jsme se rozhodli věnovat T-Mobile TV samostatnou komunikaci. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o této službě primárně mezi těmi, kteří vyspělou digitální televizi ještě nemají, a ukázat, že každý si zde může najít přesně tu svou oblíbenou zábavu. Filmy, seriály a spoustu jiné zábavy je navíc možné sledovat až na šesti zařízeních současně,“ říká Zdeněk Spurný, manažer televizních služeb T-Mobile.

Kreativní koncept kampaně pracuje s pěti výraznými emocemi, které si je možné asociovat se sledováním televizního obsahu – nadšením, dojetím, zamyšlením, překvapením a napětím. Nositeli těchto emocí je v klíčových vizuálech od fotografa Matúše Tótha sedm vybraných hrdinů napříč společenským spektrem včetně domácího mazlíčka. „Chtěli jsme vystoupit z řady a kreativním konceptem se odlišit od komunikace konkurence, která se zaměřuje převážně na speciální nabídku kanálů nebo na pohodové rodinné sledování. Vycházíme z faktu, že sledování televize na velké obrazovce je dnes už překonané a každý z rodiny ji sleduje jinak, někde jinde a v jiný čas. V konceptu se proto nesoustředíme jen na to, co v televizi sledujeme, ale i jak ji sledujeme a jaké emoce v nás vyvolává,“ říká Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino, který je pod kampaní podepsán. 

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

Celkem třicet tři statických vizuálů pracuje s  efektem záře z obrazovky v  magentovém odstínu a v  komunikaci jsou využity genericky, cíleně podle zájmů konkrétních uživatelů, ale i v  sadě podle emocí, na které lze na T-Mobile TV přepnout.

Vizitka kampaně

  • Creative Director: Michaela Pechanová
  • Art Director: Lais Veloso, Jaroslav Mašek
  • Strategie: Kim Hofmanová
  • Copywriter: Matouš Hruška
  • Account Management: Vanda Zdvihal, Kristýna Ambrožová, Klára Kyselová
  • Social: Denisa Kadaňová, Marie Majerová, Yuriy Bondarenko
  • Produkce: Tomáš Tomášek, Bubenská Production
  • Fotograf: Matúš Tóth

-stk-