![Nová vizuální identita Craftiry má vyjádřit hravost produktu i jeho prémiovost, zdroj: Craftiry.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/23327/craftiry_novavizualniidentita.jpg)
Nová vizuální identita Craftiry má vyjádřit hravost produktu i jeho prémiovost, zdroj: Craftiry.
Firma Craftiry, specializující se na prodej kreativních dárkových boxů, přichází s novou vizuální identitou i kampaní. Jejím autorem je agentura YYY agency.
„Novou identitou jsme se dokázali odpoutat od techničtějšího směru. Potřebovali jsme skloubit hravost našeho produktu a zároveň i prémiovosti značky, což si myslím, že se ve spolupráci s YYY agency opravdu povedlo. Navíc se nám to podařilo udělat změnu v opravdu krátkém čase. Za měsíc a půl bylo kompletně všechno na světě,“ vysvětluje ředitel firmy Rostislav Peňíška.
![Změna loga značky Craftiry, zdroj: Craftiry](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/23328/craftiry_zmenaloga.jpg)
Změna loga značky Craftiry, zdroj: Craftiry
Nové logo a barvy jsou inspirovány hrou Tangram. „Craftiry vám umožní vrátit se do dětských let a znovu zažívat radost z objevování vlastní zručnosti a kreativity. Proto jsme se při tvorbě CI inspirovali dětskými hrami jako Tangram, kde z jedné sady tvarů skládáte pořád nové a nové obrazce. Je navíc dokázané, že věci, u kterých se sami podílíme na výrobě, pro nás mají větší hodnotu a vnímáme je jako hezčí. A díky Craftiry zažije radost z tvorby každý,“ říká kreativní ředitel YYY agency Marek Linhart.
Craftiry na konci roku spustilo také vánoční kampaň, kterou chce oslovit zákazníky především z České republiky, Slovenska a Polska. „Chceme nadále pracovat na vnímání značky. Nabídku navyšujeme o nové produkty. Nápadů máme opravdu hodně včetně boxů pro děti. Na příští rok plánujeme expanzi především na německy mluvící trhy,“ doplňuje nejbližší plány Rostislav Peníška.
![Ukázka kampaně Craftiry, zdroj: Craftiry](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/23326/craftiry_kamapn.jpg)
Ukázka kampaně Craftiry, zdroj: Craftiry
-stk-