Online supermarket Košík ve své vánoční kampani láká zákazníky na pohodlné nakupování bez front. Představuje tak svou mobilní aplikaci i službu, jež je dostupná v Praze, Brně a také v regionech.
„Leitmotivem naší letošní kampaně jsou Vánoce, dotažené s Košíkem k úplné dokonalosti. Vše kolem vánočních nákupů máme za poslední roky skutečně v malíku, takže budeme tou nejoblíbenější pomocnou rukou, která dokáže přivézt suroviny na pečení, přípravu vánoční tabule nebo dárky, ať už v předstihu, nebo při objednání na poslední chvíli,“ zmiňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz.
Postupně projde kampaň, jež poběží až do prvního lednového týdne, všemi důležitými fázemi vánočních příprav – úklidem, pečením, vařením, nákupem dárků a také oslavou Silvestra. Pro každou z nich zároveň vznikne samostatná microsite, propojená s tipy a recepty.
Kampaň staví na reklamním spotu. Nasazen bude v online prostředí, a to především jako pre-roll video na YouTube. Doplní ho rozhlasový spot na stanicích Evropa 2, City, Faktor, Kiss, Blaník nebo Haná a řadě dalších regionálních rozhlasových stanic. Součástí je také venkovní reklama na billboardech a CLV. Vánoční tematika se propíše i do změny ikony aplikace a také logo projde modifikací. Na Instagramu bude možné využít brandové nálepky Košíku s hláškami jako „Na Vánoce do obchodu nelezu, „Nákup dávám jenom z gauče“ nebo „Peču na fronty v obchoďáku“.
Dalším prvkem je balicí papír, který se nejen prolíná kampaní, ale také si do něj mohou zákazníci zabalit své dárky. Pro Konto Bariéry ho navrhlo české ilustrované papírnictví Epipí a veškerý výtěžek z jeho prodeje půjde na pomoc hendikepovaným. Na Košíku je v online prostoru nabídnut exkluzivně.
-stk-