Škoda Auto spustila začátkem prosince novou brandovou kampaň, v níž vzdává hold všem sportovcům a komunikuje tak svůj dlouhodobé sponzoringové aktivity v oblastech cyklistiky, hokeje a motoesportu. Kampaň běží v televizi, kině, rádiu, na internetu a sociálních sítích.
„Cílem kampaně je připomenout všem sportovcům, že na své cestě kupředu nejsou sami, že mají vedle sebe kromě fanoušků také ty, pro které jsou vzorem a inspirací. Ve spotu si zahráli i někteří sportovci spojení se značkou Škoda, a tak je možné v přirozeném prostředí spatřit například Jiřího Ježka, nejúspěšnějšího cyklistu paralympijské historie, nebo nadějného rallye jezdce Dominika Stříteského,“ uvedl Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení automobilky Škoda Auto.
Škoda Auto letos oslavila 30leté výročí oficiálního hlavního sponzorství IIHF. Během kampaně k letošnímu šampionátů dražila 30 NFT puků v hodnotě 750 tisíc korun, které věnovala na hokejovou výbavu celkem 11 mládežnických klubů po celé republice. Příští rok to bude 20 let od začátku sponzorování Tour de France. Pro cyklisty také provozuje online magazín We Love Cycling. V oblasti motorsportu automobilka donedávna disponovala vlastním továrním týmem Škoda Motorsport. V roce 2020 se značka rozhodla přerušit svou účast ve světovém šampionátu a zaměřit se na podporu závodních týmů po celém světě.
Za kreativním zpracováním konceptu stojí pražská Zaraguza, produkci si vzala na starost produkce Beze Strachu a mediální nasazení zajišťuje již agentura PHD. Režie se ujal režisér Jan Strach. Hudební podklad složil značce na míru Mikolas Josef, voiceover namluvil Michal Dlouhý.
-stk-