Tipsport zahájil kampaň k prezidentským volbám

středa, 21. prosince 2022, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tipsport spustil měsíc před prezidentskými volbami kampaň zaměřenou na hlasování o příští hlavě státu.

Klíčový vizuál k prezidentské kampani Tipsportu, zdroj: Tipsport

Klíčový vizuál k prezidentské kampani Tipsportu, zdroj: Tipsport

Česká sázková společnost Tipsport odstartovala měsíc před volbami rozsáhlou marketingovou kampaň zaměřenou na hlasování o příští hlavě státu. Tvrdí v ní, že ví, jak volby dopadnou.

„Chceme touto kampaní oslovit úplně nové zákazníky a těm stávajícím nabídnout něco navíc. Zároveň se chceme profilovat i jako odborníci na politické sázky, kterým se spoustu let věnujeme a naši bookmakeři jsou v předpovědích výsledků velmi úspěšní,“ vysvětluje vedoucí oddělení marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer. 

Ústřední claim kampaně „Známe příští hlavu státu“ ve zkratce vyjadřuje, že z tipů desítek tisíc sázkařů lze složit reprezentativní vzorek a předpovědět výsledek hlasování. „Navíc v našich kurzech během okamžiku zohledníme i jemné nuance, vzestupy a pády kandidátů v průběhu předvolební kampaně. A krátce před volbami už umíme určit na základě sesbíraných dat poměrně přesně, kdo vyhraje,“ komentuje pohled kurzů na jméno nové hlavy státu vedoucí bookmaker Tipsportu a expert na politické sázky bookmaker Pavol Boško.

Kampaň je k vidění v televizi, outdooru, tisku a na internetu. V televizi je nasazen 20s spot na všech celoplošných stanicích skupiny Nova a Media clubu. „Nakoupili jsme atraktivní časy a pozice u pořadů, které k tématu prezidentských voleb pasují,“ dodává Michal Kramer.

Ve venkovním prostoru Tipsport využívá billboardy po celé Praze a bigboardy ve všech krajských městech. Téma sázek na nového prezidenta bude komunikováno rovněž v metru na digitálních CLV panelech a také ve vybraných velkých obchodních centrech po celé České republice. V průběhu ledna pak bude na billboardech i internetu průběžně aktualizovat volební kurzy a šance kandidátů. 

V online prostoru se kurzové odhady Tipsportu zobrazují uživatelům Facebooku, Instagramu i Twitteru. V prostředí online médií jsou nasazeny prezidentské sázky do klasických bannerů i speciálních formátů na Seznamu, CNC, Prima CNN a HbbTV. Součástí jsou nejen spoty ve čtyřech verzích o délce od 6 do 20 s, ale i spolupráce s podcasty Insider či Rozstřel. Inzerce se objeví v Deníku, Blesku a Metru.

Pár dní před hlasováním pak Tipsport plánuje tiskovou konferenci, na níž svou předpověď oznámí. Průběžné odhady lze sledovat na webu www.tipsport.cz/volby

Pod kampaní je podepsána agentura BeefBrothers. Produkci zajistila agentura Silencio FX.

-stk-