Enehano má novou divizi pro marketingovou automatizaci

neděle, 29. ledna 2023, 08:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Enehano založila speciální divizi Marketing Automation, vede ji Jakub Lysáček.

Zdroj: Enehano

Zdroj: Enehano

Výrazně rostoucí zájem o automatizaci marketingu přiměl společnost Enehano, specializující se na cloudový Salesforce, vytvořit novou divizi s názvem Marketing Automation. Nově vzniklý tým v čele s Jakubem Lysáčkem bude mít za úkol rozšíření nástrojů a řešení pro marketingovou automatizaci do nových segmentů a standardizaci cloudových produktů pro potřeby marketingu. 

Zatímco v minulých letech byly přechod do cloudu a automatizace procesů pomocí Salesforce spojovány spíše s obchodem nebo zákaznickým servisem, v roce 2022 došlo v Česku k oživení poptávky po automatizaci marketingu, která neustále roste.

„Z dříve spíše sporadické nebo doplňkové aktivity se stává regulérní trh s velkým potenciálem. I velké firmy dnes mnohem častěji vnímají obchod, servis a marketing jako propojené oblasti a mají zájem o kompletní řešení zákaznické 360 postavené na integrované platformě,“ popisuje Jiří Mach, CEO Enehana, a dodává: „Chceme se proto této oblasti v letošním roce více věnovat a přenést naše zkušenosti s marketingovou automatizací do nových segmentů. Právě za tímto účelem jsme vytvořili několikačlenný tým složený z konzultantů i lidí zodpovědných za dodávku marketingových projektů.“ 

Enehano se věnuje marketingové automatizaci již několik let. Zkušenosti má například z oblasti financí, kde pomáhalo s transformací či automatizací marketingu například České spořitelně, Equa bance nebo Zonky. Nyní se chce soustředit i na nové segmenty, které se začínají o marketingovou automatizaci zajímat více. Jedná se například o automotive, telekomunikace, utility, high tech, výrobu či e-commerce. 

„Zefektivnění lead managementu, zvýšení angažovanosti klientů nebo snížení nákladů souvisejících s exekucí marketingové komunikace. To všechno jsou cíle, které zaznívají z firem čím dál naléhavěji a kvůli kterým se marketingová automatizace dostává do popředí,“ říká Jakub Lysáček, Head of Marketing Automation v Enehanu. 

Jedním z úkolů nového týmu bude také ucelení a standardizování nabídky produktů pro marketingovou automatizaci, do které se řadí nejen několik modulů z rodiny Marketing Cloud, ale i zcela nové řešení pro automatizaci e-mailingu pro zákazníky operativního CRM Salesforce.

„Náš tým je postaven z velké části na konzultantech, kteří dovedou analyzovat situaci a doporučit to nejlepší řešení pro danou firmu. Nad rámec implementace dokážeme klientům pomoci s nastavením strategie, procesů, zavedením vhodných metrik nebo s celkovou adopcí, což je i jeden z důvodů, proč si nás klienti vybírají místo jiných partnerů, kteří se často věnují hlavně technické implementaci,“ doplňuje Lysáček.

-stk-