V návaznosti na uvedení nové brandové identity v říjnu minulého roku společnost Kiwi.com zvyšuje s ohledem na své růstové ambice také marketingové investice a přidává ke svým stávajícím komunikačním kanálům také televizní reklamu.
Na televizních stanicích Discovery Channel, vybraných kanálech Prima Group TV a Óčko či Seznam TV od ledna poběží 15s spoty zaměřené převážně na mladší cestovatelské publikum ve věku 25–35 let, a to po dobu osmi týdnů. Televizní reklama přibližuje „Kiwi-kód“, tedy možnosti algoritmu Kiwi.com, který stojí za vyhledáním jedinečných cestovních itinerářů i levných letenek.
„Dáváme zákazníkům možnost volby prostřednictvím našich, jak rádi říkáme, cestovatelských hacků. Ty nejen šetří peníze, ale také díky naší vyhledávací technologii zvané Kiwi-kód nacházejí jinde nedostupné trasy,“ přibližuje Andrew Parker Blagg, viceprezident pro značku a komunikaci Kiwi.com.
V návaznosti na oživení cestovního ruchu, které dokládá i opětovně rostoucí počet rezervací, Kiwi.com posiluje i svou „go to market“ strategii. Televizní spot doplní stávající reklamu na digitálních kanálech a na sociálních sítích, kam společnost rovněž navýšila investice, ale také aktivaci zákazníků na klíčových evropských trzích. Kiwi.com mimo jiné odstartovalo spolupráci s influencery na TikToku a Instagramu a v průběhu roku naváže dalšími marketingovými aktivitami, které mají přinést autentickou zkušenost s Kiwi.com cílové skupině.
-stk-