Pojišťovna Pillow startuje svou první televizní kampaň. Sází v ní na polštářovou animaci, s níž vypráví příběh, vystavěný na spojení pojišťovny, polštáře a klidného spánku. Chce tak oslovit potenciální klienty.
„V prvních třech letech jsme se rozhodli nerespektovat standardní obchodní postup ve stylu ‚vytvoř produkt a nalákej klienty kampaní’,“ říká Jakub Strnad, zakladatel Pillow. „Chtěli jsme ukázat, že i tak složitý produkt jako pojištění, je možné vytvořit srozumitelně a férově. Cíl byl jednoduchý, každý náš klient musí poznat, v čem je polštářové pojištění lepší,“ dodává s tím, že Pillow vsadila především na jednoduchost a digitalizaci.
„Z průzkumů dobře vidíme, že pro velkou část českých spotřebitelů je důležitá znalost značky,“ prozrazuje Martin Podávka, spoluzakladatel a marketingový ředitel Pillow, a vysvětluje: „V rámci reklamní kampaně jsme si tak dali jasný cíl – seznámit potenciální klienty se značkou Pillow a vysvětlit, proč jsme pro pojišťovnu vybrali právě tento název.“
Podle Podávky většina lidí podvědomě většina cítí, že polštář je symbolem pohody a pohodlí a že klidný spánek má ten, kdo se nemusí obávat budoucnosti. Známé a často užívané je také spojení finanční polštář.
„Pillow je poměrně novým hráčem na trhu s pojištěním a pro mnohé zatím neznámou. Navíc pro pojišťovnu s dost neobvyklým názvem. A tak v rámci uvedení značky na trh jsme se rozhodli jít cestou představení samotného názvu. Protože Pillow je polštář. A ‚polštářovou’ animací odvyprávěli příběh, vystavěný na spojení pojišťovny, polštáře a klidného spánku – slov, která lidem, dle datové analýzy, spolu úzce souvisí. Jednoduchá kreativní myšlenka s chytrou, variabilní exekucí pro dlouhodobou komunikaci,“ popisuje Lester Tullett, kreativní ředitel agentury Kaspen/Jung von Matt, jež je pod kreativou kampaně podepsána. Produkci zajistila společnost Bypass a o mediální plánování se stará agentura Magnas. Režie se ujal Jakub Veselý a Lester Tullet, hudbu složil Michal Pajdiak.
Kampaň bude od února k vidění v televizi na stanicích skupiny Prima, kde bude nasazen postupně jeden reklamní spot a dva sponzorské vzkazy. Od stejného okamžiku poběží také online část kampaně, včetně YouTube a sociálních sítí, jež bude bude pokračovat v průběhu celého roku. V létě se opět přidá televize.
-stk-