T-Mobile spustil 13. února novou lokální kampaň. Ukazuje v ní svět, v němž nikomu nedojdou data. Objevují se v ní zdánlivě obyčejné momenty ze života několika lidí, kteří v jeden čas sdílejí společný prostor na chatě v horách a využívají v různých situacích spojení s online světem.
„Možnosti, které dnešní digitální svět nabízí, jsou téměř nekonečné. Data nás pohánějí rychle kupředu, za zábavou, za prací i za novými zážitky. Jako jediní na českém trhu můžeme zaručit všem našim zákazníkům s mobilními tarify, že už jim data nikdy nedojdou. Na to důležité jich zkrátka bude vždycky dost. Hlavním cílem kampaně je budovat o tomto mezi našimi zákazníky povědomí a pobídnout je, aby si to užili,“ říká Maximiliano Bellassai, Chief Commercial Officer, T-Mobile Česká republika, s tím, že nabídka se týká všech zákazníků s mobilními hlasovými tarify, kteří nevyužívají výhod z rámcové smlouvy.
Kreativní koncept kampaně pracuje s nepředvídatelností dnešních dní a ukazuje, že i zdánlivě všední den se může vyvinout v něco výjimečného. „Opravdu přelomové momenty se nedějí denně. V kreativním konceptu je dáváme do kontrastu se dnem, který sice nezmění celou společnost, ale zásadně ovlivní každodenní život jedné skupině lidí,“ říká Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino ze skupiny WPP, jenž je pod kreativou spolu s agenturou Proboston podepsán.
Výrazným grafickým prvkem, který celou komunikaci napříč formáty sjednocuje, je symbol dvou šipek („fast forward“). Ve statických formátech tento symbol celý vizuál rámuje, zatímco ve spotu a v pohyblivých formátech se využívá v packshotu a naznačuje pohyb vpřed. Symbolicky tak ilustruje nepřerušené datové spojení.
Kampaň je k vidění v televizi, postupně se objeví také na internetu, sociálních sítích a v místě prodeje. Poběží až do konce března. Produkci zajistila společnost Bistro Films. Režie spotu se ujal Markus Krug. Natáčení probíhalo ve Velké Úpě. Fotografie, které představují hrdiny spotu, vytvořil Matúš Tóth. Média má na starosti EssenceMediacom.
-stk-