Acema kampaní s dronem zdůrazňuje zapojení technologií

neděle, 26. března 2023, 09:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Poskytovatel nebankovních půjček Acema spouští kampaň s drobem Acemákem.

Zdroj: Repro YT Acema Credit

Zdroj: Repro YT Acema Credit

Český poskytovatel nebankovních půjček Acema Credit Czech spouští novou reklamní kampaň. V ní herec William Valerián a dron Acemák společně poukazují na využívání moderních technologií v této firmě a představují její výhody oproti tradičním bankám.

„Z našich více než 20letých zkušeností dobře víme, že při výběru poskytovatele úvěru je jedním z klíčových parametrů rychlost získání finančních prostředků. V současné době využíváme technologie, které celý schvalovací proces výrazně urychlí,” uvádí Lukáš Zaňák, předseda představenstva společnosti Acema Czech Credit.

Využívání moderních technologií s sebou přineslo i potřebu změny v komunikaci značky. Cílem nového komunikačního konceptu je nejen poukázat na technologické změny, ale také představit jeho hlavní výhody oproti tradičním bankám. „Schválení úvěru i samotné připsání peněz na účet klienta je u nás oproti tradičním bankám velmi rychlé. Peníze získají klienti obvykle do 48 hodin od podpisu úvěrové smlouvy. Sjednání úvěru je pro klienta časově méně náročné, protože schvalování probíhá v maximální možné míře automaticky bez jeho součinnosti,” doplňuje Zaňák.

Návrh nového kreativního konceptu vznikl v rámci interního marketingového týmu a hlavním maskotem se stal dron Acemák. „Každý si pod pojmy jako moderní technologie, umělá inteligence nebo fintech může představit něco jiného. Proto jsme se rozhodli zábavnou formou přiblížit používané technologie právě dronem, kterému říkáme přátelsky Acemák,” vysvětluje brand manažer Radek Janák. 

V reklamním spotu vystupuje herec William Valerián z Klicperova divadla Hradec Králové. Během 65 sekund sehraje scénku, ve které banka zájemci o úvěr zamítne jeho žádost nebo vyžaduje doložit spoustu zbytečných dokumentů. Situaci zachrání dron Acemák, který bleskově vyřídí veškerou administrativu spojenou se sjednáním úvěru.

Spot je připraven i ve zkrácené 20s stopáži. Videa budou od března využívána v rámci kanálu YouTube, na stránkách online médií, na sociálních sítích společnosti a rovněž na webu acema.cz. Doplní je rádiové spoty.

O produkci se postaralo Content Studio mediálního domu Czech News Center, kde natáčení také probíhalo. Režie se ujala Martina Nosková. Za kamerou stál Tomáš Sovinský, dále se na tvorbě podílel střihač Adam Blaha, animátor David Hanuš a fotograf Filip Kopecký. Produkčně výstupy zaštítil Robin Trantina.

-stk-