Becherovka spouští novou komunikační kampaň s názvem „Originál Bitter 1807“. Odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavním pilířem komunikace je láhev, kterou i v siluetě pozná dokonce 75 % populace.
„Touto komunikací chceme vybudovat silné povědomí o tom, z čeho je produkt vyroben a jaké hodnoty reprezentuje. Ikonickou lahev propojujeme s novým sloganem ‚Originál Bitter 1807‘. Ten odkazuje na naši originální recepturu, unikátní neměnnou hořkosladkou chuť a dlouhou tradici, což podtrhuje i hlavní headline ‚Svět se mění, chuť zůstává’,“ komentuje kampaň Pavel Geschmay, marketingový manažer společnosti Jan Becher Pernod Ricard.
Plochý tvar lahve navrhl pro Becherovku v roce 1866 Karel Laube a od roku 1907 se odlévá z typického zeleného skla, i proto je ve spotu jednou tvořena ze skleněných krystalků a v jiném zase z bylin, odkazujících na tajemnou recepturu.
„Becherovka má ikonickou lahev. Nová kampaň je v podstatě jen o ní. Žádní nadšení konzumenti na baru. Jen interpretace lahve, jejích vlastností a historie,“ říká Marek Linhart, kreativní ředitel YYY agency, která je pod novou kampaní podepsána.
Kampaň běží od 20. března v televizi. Během jara se objeví i v digitálních kanálech, na sociálních sítích a v outdooru. Při vývoji kampaně byla využita umělá inteligence a hlavní spoty jsou tvořené plně ve 3D s pomocí počítačové animace. Render jednoho 10sekundového spotu probíhal na 30 strojích a zabral 6 hodin. Doplňkové formáty ale využívají pro kontrast řemeslně náročnou ruční animaci.
Výrobu kampaně si vzala na starosti produkce Bistro Films a režisérské duo Wolfberg, které tvoří Přemysl Ponáhlý a Jan Kalvoda. Postprodukci obstaralo studio PFX. Hudební doprovod složil multiinstrumentalista a skladatel Karel Havlíček.
-stk-