Bolt v kampani vypráví o nejlepších rozchodech

pátek, 10. března 2023, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nejlepší rozchod je rozchod s autem, tvrdí nová kampaň platformy Bolt.

Zdroj: Bolt

Zdroj: Bolt

Společnost Bolt spustila novou kampaň „Můj nejlepší rozchod“. Poukazuje tak na to, že městský člověk nepotřebuje ke svému životu vlastnit automobil, stačí, když pro pohyb ve městě využije taxi či koloběžku Bolt a jídlo se nechá doručit přes aplikaci Bolt Food.   

Základem kampaně jsou zkušenosti šesti skutečných uživatelů aplikace Bolt, kteří na webu bestbreakups.com popisují důvody a přínosy „rozchodu“ se svým posledním soukromým autem. O svoje vlastní příběhy, ať už proběhnuvší, či jen v rovině záměru, se může podělit každý na českém instagramovém profilu Bolt a vyhrát poukázky na jízdy se službou Bolt v hodnotě až 1750 Kč.

„Naši plechoví miláčkové nás mohou stát hodně peněz a rozhodně neprospívají našim městům – vytvářejí zácpy, znečišťují ovzduší a ve městech zabírají přibližně polovinu veřejného prostoru. Pro mnoho lidí ale může být nepředstavitelné, zbavit se svého auta. Proto jsme kampaň založili na zkušenostech skutečných lidí a jejich autentických příbězích rozchodu s autem. Po kterém se ukázalo, že život nejenže jde dál, ale je lepší," vysvětluje Liisa Ennuste, hlavní kreativní stratég kampaně.

Kampaň využívá skladbu Best Part of Me estonské zpěvačky Anett. Balada ve stylu osmdesátých let vznikla přímo pro kampaň Bolt, a popisuje romanci s automobilem od zamilování se po rozchod a nakonec život bez auta.

Odvoz autem nabízí Bolt na českém trhu v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Olomouci, Liberci, Českých Budějovicích, Jablonci nad Nisou, Kladně, Hradci Králové, Karlových Varech a Mladé Boleslavi.

-stk-