Coca-Cola spustila novou globální kampaň s názvem „Masterpiece“ („Mistrovské dílo“), v níž její ikonická láhev putuje z jednoho uměleckého díla do druhého.
Reklamní spot se odehrává v prostředí muzea umění, kde studenti tráví svůj čas skicováním mistrů. Ve chvíli, kdy jeden ze studentů usíná, jedna z namalovaných postav sáhne po lahvi Coca-Coly namalované Andym Warholem, následně se dostává do Ztroskotání od J. M. W. Turnera, Výkřiku od Edvarda Muncha, Ložnice v Arles od Vincenta van Gogh či k Dívce s perlou od Vermeera, která láhev Coca-Coly pro studenta otevírá, aby dostal patřičnou dávku inspirace a osvěžení. Kromě známých uměleckých děl se v reklamě objeví také práce od umělců z Afriky, Indie, Blízkého východu či Latinské Ameriky.
„,Masterpiece’ není příběhem, v němž se Coca-Cola objeví…, sama Coca-Cola je tím příběhem,“ říká k nové kampani Pratik Thakar, Global Head of Creative Strategy and Integrated Content ve společnosti Coca‑Cola, s tím
V rámci kampaně rovněž vznikla online galerie, kde se nacházejí rozhovory se současnými umělci či 3D billboardy. Spuštěna byla nejprve v Latinské Americe, poté bude nasazena v Asii a během roku i na ostatních trzích světa.
-stk-