Síť lékáren a provozovatel e-shopu Dr.Max si koncem loňského roku vybrala na komunikaci novou agenturu, kterou se stala McCann Prague. Nyní spouští první společnou kampaň, která komunikuje výhody i šíři nabídky e-shopu Dr.Max.
E-shop kromě volně prodejných léků a doplňků stravy nabízí i další produkty, například kosmetiku včetně té dekorativní, řadu drobných elektrospotřebičů pro domácnost, zboží související s péčí o domácí mazlíčky a další položky za výhodné ceny. Kromě toho pokrývá i kategorie, které souvisí se zdravějším přístupem k životnímu stylu – patří mezi ně produkty pro péči o zuby, produkty pro péči o čistou domácnost
Cílem kampaně s claimem „Z e-shopu Dr.Max nemusí přijít jen léky“ je zvýšit povědomí o šířce sortimentu e-shopu Dr.Max, přivést do něj nové zákazníky a rozšířit nákupní košík stávajících klientů o nové kategorie. Hlavní myšlenka se soustředí na koncept pohodlí a nečekané škály možností. K vidění bude až do května v televizi, tisku i na internetu.
Na ni naváže druhá kampaň, jež bude od začátku dubna komunikovat odborné poradenství a sortiment v rámci Dr.Max Beauty. „Už ve stovce našich lékáren provozujeme speciální shop-in-shopy nabízející jak beauty poradenství, tak i související sortiment. Míra povědomí o Dr.Max Beauty má ještě hodně rezerv a je možné ji zvyšovat. Hlavní cíl kampaně je tedy jasný, a tím je navýšení brand awareness našich dermocenter a odborného poradenství. Kategorie Personal Care a Beauty je pro nás jednou ze strategických nejen ve vztahu k dermocentrům, ale i k e-shopu Dr.Max. Proto jsme se na ni v komunikaci rozhodli dlouhodobě zaměřit,“ říká marketingová ředitelka lékáren Dr.Max Tereza Dušková.
Produkci kampaně zajistila společnost Boogie films. Režie se ujalo duo N&N. Fotografie vytvořil Pavel Hejný.
-stk-