Kaufland marketplace zahájí v Česku ve středu 12. dubna
Na Kaufland.cz bude od uvedení více než 2000 registrovaných obchodníků.
Po spuštění na Slovensku bude 12. dubna uveden do ostrého provozu i Kaufland.cz v České republice. Prostřednictvím Kaufland Global Marketplace tak mohou obchodníci prodávat na online tržištích ve třech zemích současně a potenciálně tak oslovit více než 56 milionů online zákazníků. U příležitosti zahájení provozu je pro všechny obchodníky připravena nabídka, kdy nehradí provize z prodeje a základní poplatky a kdy obdrží slevu 30 tisíc Kč na reklamy na sponzorované produkty po dobu prvních šesti měsíců od spuštění marketplace.
Na Kaufland.cz bude od uvedení více než 2000 registrovaných obchodníků nabízet na novém marketplace nabízet miliony produktů, přičemž bude převažovat nepotravinářské zboží. Stejně jako na německém marketplace bude i zde nabídka zahrnovat více než 5 000 kategorií, jako je bydlení, elektronika, zahrada a hobby, kuchyně a domácnost, děti a kojenci, sport a móda.
„Včetně Kaufland.cz jsme nyní zastoupeni na online trhu ve třech zemích. Je to skvělý úspěch zatím stále ještě mladé historie Kaufland marketplace. Radost máme především z toho, že naši prodejci mohou snadno a pohodlně prodávat produkty milionům lidí v různých zemích. My jim přitom poskytujeme řadu služeb, a co je pro nás velmi důležité, také osobní podporu a konkrétní kontaktní osoby. Kaufland marketplace je tak pro obchodníky všech velikostí ideálním místem, kde mohou rychle růst, aniž by museli ztrácet čas budováním vlastních kapacit,“ vysvětluje Gerald Schönbucher, člen představenstva společnosti Kaufland zodpovědný za oblast e-commerce.
Za využívání mnoha z těchto služeb nejsou účtovány žádné další náklady. Například zařazení nabídek do příslušných multikanálových marketingových kanálů, zpracování plateb v místní měně nebo bezplatný překlad informací o výrobku zajišťuje společnost Kaufland. Nové online tržiště bude spravováno v rámci komplexního řešení Kaufland Global Marketplace, které už rok funguje pro německé online tržiště. Důležitou roli bude v budoucnu hrát také služba Kaufland Fulfillment Service zajišťující logistiku, a to jak na národní, tak i na mezinárodní úrovni.
S 32 miliony online návštěvníků měsíčně a více než 45 miliony produktů ve více než 5 000 kategoriích patří Kaufland.de k největším a nejrychleji rostoucím marketplace v Německu.
„Kaufland Global Marketplace má potenciál rozhýbat stojaté vody českých ‚marketplaců“ a stát se reálným katalyzátorem změny. S nabídkou 45 milionů převážně nepotravinářských produktů se u nás dostává do čela lokálních online tržišť. Pro srovnání: marketplace Mall.cz má zalistovaných asi 10 milionů produktů, Heuréka přibližně 5,7 milionů a marketplace Alzy okolo 0,5 milionu produktů. Kartami navíc v budoucnu nejspíše zamíchá ještě Allegro, současný majitel Mall.cz, jehož marketplace dnes v zahraničí nabízí přes 200 milionů produktů a vstup na český trh má jako jednu z priorit. Zákulisní zdroje hovoří o chystaném dokončení rebrandingu z Mall.cz na Allegro přibližně v polovině letošního roku," uvedl Jaroslav Sodomka, expert na e-commerce konzultační společnosti Publicis Groupe.
-mav-