PPL kampaní propaguje výdejní místa i aplikaci

pátek, 3. března 2023, 13:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

PPL spouští kampaň se sloganem: „Vezu vám balík, ale vyzvedněte si ho klidně až po práci.“ Podporuje tak své výdejní místa i aplikaci.

Kampaň PPL pracuje s motivem SMS, zdroj: PPL CZ.

Kampaň PPL pracuje s motivem SMS, zdroj: PPL CZ.

Společnost PPL CZ odstartovala komunikační kampaň se sloganem: „Vezu vám balík, ale vyzvedněte si ho klidně až po práci.“ Jejím cílem je zvýšit povědomí o čtyř tisících výdejních míst PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů, zároveň propaguje novou mobilní aplikaci mojePPL. 

Kampaň ukazuje výdejní místa jako možnost, která dává člověku svobodu a nezasahuje mu do života. „Za každou zásilkou stojí tvář z PPL, i když zrovna nestojí přímo u vašich dveří. Kampaní se zaručujeme za osobní přístup, flexibilitu a kvalitu služeb PPL i v případě, že zásilku zákazník nepřebírá přímo z rukou řidiče,“ říká Milan Loidl, ředitel marketingu a business development PPL CZ. „Kvalita doručení spočívá v tom, že svůj balík najdete včas na správném místě a ani nepoznáte, kolika lidem prošel rukama,“ dodává. 

Kampaň na podporu doručování do výdejních míst byla k vidění již koncem loňského roku na venkovních reklamních plochách na nádražích, v metru, lidé se s ní mohli setkat i při poslechu největších komerčních rádií, v online prostoru i na sociálních sítích. Koncept a kampaňové vizuály vytvářel kreativní tým agentury Symbio. „Ústředním motivem kampaně jsou SMSky, které řidiči PPL posílají při doručování zásilek. Ty jsou totiž základem budování vztahu mezi zákazníkem a doručovatelem,“ přibližuje ideu kampaně Roman Číhalík, kreativní ředitel agentury Symbio. Dodává, že jednotlivé vizuály informují o výhodě vyzvednout si z výdejních míst zásilku, kdy se to zákazníkům skutečně hodí, protože oproti doručení na adresu nemusejí být nutně doma, aby mohli zásilku přijmout.

Stejně jako v kampani na podporu výdejních míst, i vizuály propagující novou mobilní aplikaci mojePPL pracují s motivem SMSky, respektive notifikace. Odkazuje tak k tématu výhod digitálního světa, které je pro PPL zásadní. „Digitalizace se v PPL neustále posouvá. Zákazníci dnes vyžadují maximální míru pohodlí, flexibility i úspory času, a to vše jim nová aplikace přináší. Kampaní chceme lidem ukázat, že právě mojePPL je významným krokem k zákaznické spokojenosti a usnadnění přístupu k našim službám,“ říká Milan Loidl s tím, že aplikace byla vyvinuta společností eMan a designově se řídí novým směrem vizuality, kterým se PPL CZ vydává. 

Aplikace moje PPL umožňuje zákazníkům sledovat doručované a podané zásilky, navigaci na nejbližší výdejní či podací místo nebo poslat balíky bez nutnosti tisku etikety. Kromě toho je možné s pomocí aplikace zásilku vrátit, změnit místo nebo čas doručení, tedy například přesměrovat ji z domácí či pracovní adresy do jednoho z PPL Parcelshopů nebo PPL Parcelboxů. Aplikace disponuje i průběžnými notifikacemi, díky kterým tak mají uživatelé vždy aktuální informace o pohybu všech svých zásilek.  

Ke stažení nové aplikace vybízí CLV panely v pražském metru a postupně se vizuály objeví i na hlavních českých vlakových nádražích.Od února do dubna bude na novou aplikaci upozorňovat také velkoplošná reklama v největších městech ve formě Hypercube. Kampaň využije i rádio, internet a sociální sítě.

-stk-