Albatros spouští první fázi kampaně k 100. výročí Disney

pátek, 28. dubna 2023, 11:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Při příležitosti oslav stého výročí Disney vychází v nakladatelství Egmont, které spadá pod Albatros Media, limitované edice knih. Výročí připomíná i kampaň, která vyvrcholí v říjnu koncertem v O2 aréně.

Limitované edice, které vycházejí k 100. výročí Disney, zdroj: Albatros Media

Limitované edice, které vycházejí k 100. výročí Disney, zdroj: Albatros Media

První fázi kampaně k 100. výročí značky Disney spustila ve čtvrtek společnost Albatros Media. Její dceřinka Egmont je vydavatelem knih Walta Disneyho. Druhá fáze kampaně proběhne na podzim a vyvrcholí 16. října 2023 (den, na který připadá  100. výročí) koncertem Disney 100 v O2 aréně. 

Pro komunikaci využije nakladatelství vlastních kanálů, jako jsou e-shop a Klub mladých čtenářů, a také mediálních kanálů: digitálních formátů RTB, reklamou na sociálních médiích a zapojením blogerů. Objeví se i v televizním vysílání sponzorským vzkazem na ČT, v tištěných médiích a v OOH. Pro podporu 100. výročí využije i spolupráci s partnery, ke kterým patří kina Lucerna a Premiere Cinemas, dále streamingová služba Disney+, Zoo Praha, Ferrero a Channels Media. Výročí bude hojně promováno i v prodejnách pomocí plakátů, stojanů a připraveny jsou i dárky pro čtenáře. 

Oslavy se promítnou i do akcí Svět knihy, Zlín Film Festival a HumbookFest (festival young adult literatury). Připravena je i soutěž pro knihkupectví o nejkrásnější výlohu s disneyovskými motivy.

Nakladatelství Egmont vydává k 100. výročí Disney limitované edice:  knihu 100 pohádek a exkluzivní platinovou kolekci Auta, Star Wars, Ledové království a Marvel.

Egmont vydává v tuzemsku knižní produkci společnosti Disney od roku 1990, tedy 33 let, a od roku 2016 je součástí skupiny Albatros Media. Za tu dobu vydala víc než 1000 titulů, z toho přes 250 ročně, v celkovém nákladu 1,5 mil. výtisků.

„Prodeje knih Disney jsou za posledních deset let stabilní. Disney drží krok s novými trendy více než dobře. Přichází každý rok s novými filmy a seriály a k nim vycházejí i nové knižní publikace. Zároveň vydáváme dotisky a reedice knih na motivy nejúspěšnějších filmů,“ uvedl Stanislav Kadlec, šéfredaktor nakladatelství Egmont a jeden z překladatelů knížek Disney.

-mav-