Na začátku dubna odstartovala Coca-Cola svou novou celosvětovou kampaň s názvem „Recept na kouzlo“, v níž oslavuje kouzlo společného okamžiku, když lidé zasednou k jídlu a stráví spolu hodnotný čas. Objevují se v ní známé tváře jako Gigi Hadid či Oscar Meza.
Kampaň probíhá i na českém a slovenském trhu, kde je k vidění v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Její součástí je i komunikace v místě prodeje prostřednictvím woblerů či letáková podpora.
V Česku se značka Coca-Cola v rámci kampaně stává také partnerem pořadu Souboj na talíři. Od května do srpna bude celá kampaň obohacena o Coke Food Trucky, které budou součástí mnoha food festivalů v Česku. Spotřebitelé se na nich budou moci osobně setkat s hlavními ambasadory kampaně, kterými jsou výherci kulinářské soutěže Masterchef Roman Staša a Veronika Beskydiarová alias Besky. Ti rovněž připravili pro první fázi kampaně recepty s kuřecím masem.
Kampaní cílí Coca-Cola na tři cílové skupiny: milovníky tradiční české kuchyně a omáček, mladší požitkáře, kteří si bez výčitek dopřejí jakékoli jídlo, a gurmety, jež si své pokrmy pečlivě vybírají. Oslovit chce jak generaci Z, tak mladé rodiče z řad mileniálů.
Do kampaně se zapojí i další tváře z řad účastníků soutěže Masterchef, například Betty Minaříková a Vojtěch Urban, influencerka Nikol Čechová alias @shopaholicnicol a kuchařka Chili Ta. Za Slovensko se dále představí food blogy @stvoryzkuchyne a @coolinari.
Součástí kampaně budou i spotřebitelské soutěže, které jsou připraveny v aplikaci Coke. V první fázi mohou soutěžící získat designové spotřebiče Smeg, poukázky do restaurace či na lekce vaření. Od poloviny května do konce léta budou připraveny výhry v podobě profesionálního kuchyňského vybavení, poukázek na kurýrní služby Wolt, kvalitních grilů a hlavní výhrou bude soukromé grilování s masterchefem Romanem Stašou. Princip soutěže zůstává stále stejný. Stačí jen naskenovat QR kód z obalu, do aplikace Coca-Cola zadat PIN zpod víčka a zkusit vyhrát některou ze stovek odměn.
Na léto, které je u většiny lidí plné grilování s přáteli, se do popředí dostanou recepty na gril, na nichž bude Coca-Cola spolupracovat se značkou Heinz. „V létě nás čeká nejen grilování, ale také možnost setkání s našimi ambasadory, kteří budou nejednou své recepty připravovat na veřejných akcích, a díky tomu pomohou odhalit ten správný recept na kouzlo,“ doplňuje Mária Drotárová, senior brand manažerka společnosti Coca-Cola pro Českou republiku a Slovensko.
-stk-