Farma Živina odstartovala svou první televizní kampaň. Od 11. dubna má sponzorské vzkazy na stanicích skupiny Nova, kde budou k vidění do 26. dubna. Dále kampaň s názvem „Láska na první sousto“ využívá sociální sítě, online reklamu a direct promotion.
Živina je rodinným podnikem, který založil Martin Kudera spolu s dalšími dvěma společníky. Zaměřuje se na výrobu a prodej kvalitních potravin, bez přidaných konzervantů, barviv či umělých aromat. K výrobě, jež je umístěna v Přerově, využívá tradiční recepty s respektem k přírodě. Mezi její produkty patří kimchi, asijské omáčky a oříškové krémy, jež jsou v kampani umístěny do prostředí lesa, což odkazuje k čistotě přírodě. V poslední části sponzorského vzkazu jsou k vidění manželé Kuderovi.
V kampani je také komunikována 25% sleva, jež bude nabídnuta nejen v televizi, ale i na internetu, sociálních sítích a prostřednictvím telefonického oslovení. „I když je kampaň primárně akviziční, 25% slevu jsme nabídli v předstihu našim věrným zákazníkům. Už týden před kampaní jsme je aktivně navolávali a upozorňovali na aktuální slevu. Během kampaně se zaměřujeme také na vizibilitu značky na prodejnách našich partnerů, jako je Sklizeno, Scuk, Rohlík nebo nově Boxxi.cz,” popisuje Markéta Kudera, která se stará o marketing Živiny.
Kampaň vytvořila agentura Brainz Disruptive, produkci zajistila společnost WeTrust. O promo se stará agentura Nurare.
-stk-