Kinley startuje novou kampaň „Protože dnes si to zasloužíš“. Jejím cílem je představit značku jako „skvělou volbu nápoje pro chvíle, které si vyhradí sami pro sebe, a to například po náročném pracovním dni“. K vidění bude v televizi i na internetu.
„První komunikace v nové vizuální identitě odstartuje už v dubnu. Bude zaměřená především na PR aktivity, zviditelnění značky v místech prodeje a audiovizuální i online reklamu. V letních měsících pak více zapojíme influencery a přímou podporu novinek. Kinley budeme chtít představit jako skvělou volbu číslo 1 pro všechny dospělé bez ohledu na to, zda svoji chvilku pro sebe spojí s nealkoholickým nápojem nebo si raději dopřejí míchaný drink,“ říká Zuzana Staňková, brand manažerka značky Kinley pro Českou republiku a Slovensko.
Součástí kampaně bude mimo jiné i soutěž o iPad Pro, iPad Air a AirPody. Kinley se objeví také na řadě letních akcí, kde bude možné ochutnat novou chuť Kinley Pink Aromatic Berry, Tonic Water či Ginger Ale.
Značka se dlouhodobě spojuje s barmanem Tomášem Kubíčkem, který pro kampaň připravil speciálně míchané drinky ušité na míru známým osobnostem. „Jako téměř u každé kampaně jsme se rozhodli její úspěch podpořit spojením značky se známými tvářemi. V polovině dubna se Kinley Relaunch Eventu zúčastní nejen David Gránský v roli moderátora a hlavního ambasadora, ale také manželé Kamila a Ondřej Šiklovi,“ komentuje Zuzana Staňková.
-stk-