Společnost O2 se nově představuje v kampani, ve které mění svou brandovou komunikaci. Tato změna přináší odklon od čistě produktových sdělení. Zaměřuje se více na zákazníka a ukazuje, jak technologie a inovace od O2 pomáhají lidem zlepšit každodenní život.
Klíčovou změnou oproti předchozím kampaním O2 je zjednodušení sdělení s přidáním emocionálního náboje. „Naši klasickou linku komunikace výhod produktu posouváme do nové perspektivy. Ukazujeme, jaké možnosti přináší inteligentní síť od O2 ve skutečných situacích a se skutečnými zákazníky, kteří díky technologiím mohou dělat spoustu věcí, které dříve zkrátka nebyly možné. Zůstáváme však technologickou značkou,“ říká David Daneš ředitel marketingové komunikace O2.
V televizní kampani se objevuje i dlouholetý ambasador projektu pro mladé O2 You Ben Cristovao s kapelou, na jehož koncert se jedna z hrdinek spotu přenese pomocí livestreamu na 5G síti. O2 tak propojuje svou nadlinkovou komunikaci s dlouhodobou kampaní na sociálních sítích, na které s Cristovaem spolupracuje.
Cílovou skupinou nové kampaně společnosti O2 jsou její stávající zákazníci. „Chceme se více přiblížit našemu zákazníkovi. Proto jsme se v kampani záměrně vyhnuli technologickým extrémům typu samořiditelná auta nebo operace mozku na dálku. Každý si někdy může chtít pustit živý přenos v nejvyšší kvalitě bez sekání, jít si zaběhat s aplikací, která sdílí data v reálném čase s ostatními, nebo stahovat aplikace a ve vteřině třeba zabavit děti. To je ten reálný zážitek, který s 5G může mít běžný člověk,“ popisuje David Daneš.
Operátor v kampani hovoří i o důležitosti zabezpečení mobilních zařízení a internetového připojení. Upozorňuje tak na online hrozby, jejichž počet a intenzita v poslední době narůstá téměř raketově.
Jedním z hlavním claimů této nové kampaně je právě hodnocení 5G sítě O2 podle názoru zákazníků. „Naše 5G síť získala ocenění v několika dalších nezávislých technologických měřeních, ale rozhodli jsme se kampaň podepsat tím nejdůležitějším – hodnocením reálné zákaznické zkušenosti. Proto pracujeme se sdělením: ‚Naši 5G síť hodnotíte jako nejlepší v Česku. Děkujeme.‘,“ vysvětluje Daneš.
V komunikaci na sociálních sítích se objeví video formáty s tvůrci Naomi Adachi a Janem Hrdličkou. Spoluprací s těmito influencery chce operátor myšlenku kampaně doručit také cílové skupině 18–26 let. Hlavní komunikační linka je doplněná o další videa na instagramu. Na svém firemním YouTube kanálu bude operátor publikovat videocasty, ve kterých půjde o propojení technologií a lifestyle světa těchto influencerů.
Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Free Andy Agency. Spoty vznikaly ve slovenském Studiu Alien, které připravilo veškeré lokace ve 3D. Otočky a efekt kamery zajistila produkce Hitchhiker Films s využitím robotického ramene s kamerou či setem pro POV. Kampaň bude k vidění v televizi a na online video platformách, v OOH a také na sociálních sítích.
-mav-