Tuzemská hotelová síť Orea Hotels & Resorts láká ve své jarní kampani s názvem „OnoSeToSamoSeTo“ na bezstarostný hotelový pobyt, při kterém se hosté mohou naplno věnovat relaxu. Cílí s ní na páry a rodiny s dětmi.
„Naším hlavním cílem je ukázat současným i potenciálním hostům, že nám záleží na tom, aby o ně bylo perfektně postaráno, měli z pobytu radost a nemuseli se vůbec o nic starat. Je pro nás prioritou, aby si na dovolené odpočinuli a jejich přání se splnila v podstatě sama. Přesně to je hlavní myšlenkou naší jarní kampaně. Ukazujeme hostům, jak to u nás chodí. Že než se vrátí z výletu, bude jejich pokoj krásně uklizený. Hned, jak usednou ke stolu, budou mít naservírované perfektní jídlo z naší kuchyně, a když se děti začnou nudit, přijdou naši animátoři, kteří je zabaví,“ vysvětluje externí brand konzultant Zbyšek Pochylý, který má na starosti produkci a kreativu kampaně.
Pro rodiny s dětmi nabízí Orea ve vybraných hotelích Family program s tematickými animačními programy s maskotem Liškou Eliškou. Párům zase pomůže s přípravou denního programu a dá tipy na turistické cíle a zajímavé akce v okolí.
„Kampaně se snažíme tvořit vždy tak, aby měly významnou přidanou hodnotu, a odrážely to, na čem nám nejvíce záleží. Komunikace se současnými i potenciálními hosty je jen prvním krokem. Pro nás je klíčové, aby naši hosté o našem příběhu nejen slyšeli, ale aby se do něj také aktivně zapojili. Proto naše kampaně propojujeme s komunikací na hotelech a snažíme se vždy překvapit a předčit očekávání,“ říká marketingová manažerka společnosti Eva Beránková.
Kampaň poběží v průběhu dubna a května napříč komplexním mixem formátů a médií. „Jelikož chceme kampaní zasáhnout co možná nejširší publikum, rozhodli jsme se jít cestou kombinace online a offline marketingových nástrojů. Díky netradičním videím, rádiovým spotům a zajímavé grafice na nás lidé narazí téměř všude. Třeba na dálnici D1 během jízdy na schůzku, na autobusech společnosti Regiojet nebo při poslechu stanic Evropa 2, Frekvence 1 a Hitrádio,“ dodává ředitel digitalizace Orea Hotels & Resorts Tomáš Holan.
Součástí kampaně budou i LED obrazovky na vlakových nádražích v Praze a Brně. Zároveň bude hotelová síť v průběhu celého května pořádat víkendové eventy. Zahrnuty budou i PR aktivity, které celou kampaň podpoří, a to například soutěžemi či spoluprací s vybranými novináři. Mimo zmíněné aktivity se bude Orea držet i tradičních nástrojů v online prostředí a tištěných médiích.
-stk-