Kaufland spouští u příležitosti letošního mistrovství světa v hokeji ve Finsku a Lotyšsku novou kampaň. Obchodní řetězec s ní chce mimo jiné ukázat svoji oddanost hokeji, který podporuje dlouhodobě. I proto bude kampaň s hlavním mottem „Tak určitě!“ pokračovat v různých obměnách i po ukončení šampionátu.
Klíčovým obsahovým prvkem kampaně z dílny kreativní agentury VMLY&R jsou čtyři reklamní spoty, v nichž se kromě profesionálních herců objevují v hlavních rolí také extraligoví hokejisté i zaměstnanci Kauflandu. „V nové hokejové kampani ukazujeme naše zaměstnance jako ty, kteří to umí hokejistům pořádně předvést. Ačkoli nejsou na ledě a nemají dva tréninky denně, jejich práce je stejně náročná – a to v televizních spotech oceňují i hokejoví hráči,“ říká marketingová ředitelka Kauflandu Petra Kalužíková.
Cílem nové kampaně Kauflandu je podle Kalužíkové mimo jiné zastřešit komunikaci hokeje, kterému se přední český řetězec jako partner věnuje napříč všemi kategoriemi. „Kromě mužské reprezentace sponzorujeme extraligu, ženský hokej, parahokej a samozřejmě také hokejovou mládež, která je pro nás velmi důležitá.,“ uvádí Kalužíková.
Kampaň odstartovala spolu se světovým šampionátem na všech komunikačních kanálech. Postupně se objeví v televizi, rádiu, na sociálních sítích, v outdooru a tisku. V prvním ze série spotů, jejichž produkci zajistila společnost Punk Film, vystupuje Kryštof Hrabík z HC Škoda Plzeň, v dalších si zahráli také David Kaše, Adam Kubík a Jaromír Jágr.
Kaufland bude se sloganem „Tak určitě!“ pokračovat i po skončení šampionátu. „Na zbytek letošního roku i na následující období chystáme celou řadu pestrých hokejových aktivit. V září zahájíme již třetí ročník projektu pro mládež Kaufland Škola hokejových talentů. Stávající kampaň je tak jen začátkem příběhu, který chceme nejen na poli komunikace psát a žít s českým hokejem trvale,“ uzavírá Kalužíková.
-stk-