KFC spouští novou marketingovou kampaň, jejímž cílem je ukázat, že si zákazníci mohou koupit samotné kuřecí kousky a využít je jako komponent pro různé domácí recepty. Na kampaňové microsite přináší inspiraci s Martinou Pártlovou a dalšími influencery.
„Návyky zákazníků se mění. Lidé chtějí mít více možností. Jednou si užijí večer v restauraci, podruhé si objednají donášku domů, potřetí nakoupí pouze kuřecí kousky a doma si je dodělají podle aktuální chuti. Společnost KFC si uvědomuje, že pokud chce zůstat lídrem na trhu s rychlým občerstvení, musí být schopné reagovat na aktuální trendy,“ upřesňuje Jana Přerostová, marketingová ředitelka KFC pro Česko a Rakousko.
Hlavní tváří kampaně je Martina Pártlová. „V historii KFC je to vůbec poprvé, kdy máme ambasadora influencera. A jsem nesmírně ráda, že se nám podařilo získat právě Martinu. Její projev, tvorba i hodnoty jsou přesně to, co jsme pro KFC hledali,“ říká Přerostová. Dále KFC spolupracuje také s influencery Těhotnej Kuchař, Život s Lucy, The Fotr nebo Honza Froněk, kteří jsou vybráni tak, aby zasáhli různé cílové skupiny. Na receptech se podílel šéfkuchař Jan Rambousek.
Kromě spolupráce s influencery se kampaň dočká podpory v lifestylových a food magazínech, které vyhledává cílová skupina žen mezi 20 a 40 lety. Součástí bude i komunikace a menší zákaznická aktivace skrze vlastní sociální sítě KFC. Veškerý obsah bude sdílený na speciální microsite www.rychlerecepty.nativecnc.cz.
Jedná se o první společnou kampaň agentur AC&C Public Relations, LaFluence, PHD, Fuse a SocialSharks.
-stk-