Síť čerpacích stanic Orlen Benzina spustila marketingovou kampaň s názvem „Následujte kvalitu“. Jejím cílem je vyzdvihnout kvalitu pohonných hmot Efecta a Verva. Součástí kampaně, která je připravena pro český, slovenský, maďarský a německý trh, je i série informativních článků o správném používání pohonných hmot.
„Hned na začátku letní motoristické sezony chceme znovu upoutat pozornost řidičů k mimořádně vysoké kvalitě našich paliv Orlen Benzina. Zaměřili jsme se na klíčové aspekty, které jsou pro naše zákazníky důležité při výběru správného paliva. Právě čistota motoru a celého palivového systému je nezbytná pro zachování dlouhodobého provozu vozidla a je pro naše zákazníky velkou prioritou. Proto jsme od prvního května spustili marketingovou kampaň ‚Následujte kvalitu’, se kterou se bude široká veřejnost setkávat napříč všemi komunikačními kanály,“ říká Jakub Kosmowski, ředitel marketingu skupiny Orlen Unipetrol, a dodává: „Naším cílem bylo přijít s výraznou kreativní ideou, která je jedinečná, zapamatovatelná, rezonuje s cílovou skupinou a dokáže vystihnout podstatu značky Orlen Benzina a její důraz na nejvyšší kvalitu pohonných hmot.“
„Na začátku byla jednoduchá myšlenka: Kdyby si auta mohla sama vybrat, kde by asi tankovala? Z této idey pak vzniklo celé kreativní zpracování pod sdělením: ‚Následujte kvalitu‘. Snažili jsme se také podat celý příběh s určitou nadsázkou a v divácky atraktivní formě. Té napomáhají nejen auta jezdící bez řidičů, ale i herci se svými emotivní výrazy,“ vysvětluje Tomáš Kopečný, kreativní ředitel agentury S5IVE, která stojí za realizací marketingové kampaně.
V České republice poběží kampaň od května do července letošního roku v televizi, rádiu, tisku, outdooru a na internetu. Součástí je i série článků, ve kterých Orlen Benzina vysvětluje ideální používání pohonných hmot Efecta a Verva a radí motoristům.
-stk-