Schweppes představuje nový design i kampaň

čtvrtek, 4. května 2023, 06:50 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Schweppes mění design svých produktů. Spolu s novými etiketami spouští i novou kampaň.

Redesignovaná řada značky Schweppes, zdroj: Schweppes

Redesignovaná řada značky Schweppes, zdroj: Schweppes

Schweppes uvádí nový design svých produktů. Nové etikety mají více zaujmout a lépe představit jednotlivé příchutě. Značka nealkoholických nápojů zároveň spouští novou kampaň. 

Etikety v novém designu jsou transparentní a pracují s větším brandingem a ilustracemi, které lépe odlišují jednotlivé příchutě. „Díky redesignu mají naše produkty modernější vzhled a v regálech obchodů lépe zaujmou. Zároveň jsme na etiketách minimalizovali množství textu, který nahradily ilustrace, jež jasně odkazují k jednotlivým příchutím. Zákazníci tak budou mít na první pohled jasno, o kterou variantu se jedná,“ říká Barbora Fotrová, brand manažerka Schweppes. Změna se týká celé řady produktů – Schweppes Indian Tonic, Schweppes Pink Tonic, Schweppes Bitter Lemon, Schweppes Ginger Ale a Schweppes Citrus Mix.

Společně s designem upravila značka také receptury nápojů. Spotřebitelé si je tak mohou lépe vychutnat i samotné či s pár kostkami ledu. Právě vhodnost Schweppesu pro přímou konzumaci je hlavním tématem nové kampaně, jež představuje redesignovanou řadu. „Stále si držíme claim ‚I like it like that’, lokalizovaný jako ‚Vychutnej si to podle sebe‘, který poukazuje na množství situací a příležitostí, jak si lze Schweppes vychutnat. Na rozdíl od prosincové kampaně, která se věnovala hlavně mixologii, jsme se v rámci jarní komunikace zaměřili na vhodnost Schweppesu pro konzumaci ‚jen tak’. Chceme spotřebitelům ukázat, že tonic je skvělý nejen pro přípravu koktejlů, ale výborně chutná i samotný. Je tak skvělou osvěžující volbou například na výlety, grilování nebo piknik,“ vysvětluje Fotrová. 

Kampaň odstartovala 1. května a bude probíhat až do konce léta. Do televize je nasazen nový reklamní spot, probíhá ale také v digitálním prostoru. „Po úspěšném pilotu z loňského prosince letos spouštíme plnohodnotnou influencerskou kampaň. Mezi tvářemi podporujícími Schweppes na sociálních sítích se zařadí například Týnuš Třešničková, Tomáš Zástěra či Petr Havránek,“ doplňuje Fotrová s tím, že komunikace je zaměřena hlavně na podporu loňské novinky Schweppes Pink Tonicu a klasiky Schweppes Indian Tonicu. 

Nealkoholické nápoje Schweppes jsou k dostání v běžné obchodní síti v PET lahvi ve formátech 0,5l, 1,5l a ve třetinkové plechovce. Ve skleněné lahvi o objemu 0,25l jsou k dispozici také ve vybraných gastronomických zařízeních.

-stk-