T-Mobile do employer kampaně obsazuje zaměstnance

úterý, 16. května 2023, 06:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hlavními tvářemi nové employer branding kampaně T-Mobile jsou samotní zaměstnanci.

Ze zaměstnanecké kampaně T-Mobile, zdroj: T-Mobile

Ze zaměstnanecké kampaně T-Mobile, zdroj: T-Mobile

T-Mobile přichází s novou employer branding kampaní, jež je adaptací globálního konceptu „Question today, create tomorrow“. Jeho hlavní myšlenkou je bourat stereotypy, které jsou v oblastech IT a ICT četné a často i nelichotivé.

V české a slovenské online kampani chce firma bojovat proti pracovním a osobnostním předsudkům, na které jsme si ve společnosti zvykli tak moc, že je často bereme jako fakta. Ústředním motivem konceptu je otázka „Kdo řekl, že…?“. Tu příjemcům pokládají zaměstnanci T-Mobile, kteří zároveň vyvracejí stereotypní názory vlastními kariérními úspěchy.

„Každý z nás se určitě setkal s názory typu: ,Nech to radši chlapovi, ženy IT nerozumí’, nebo že starší profesionálové už nemají moderní době co nabídnout. Právě díky skvělé firemní kultuře a četným technologickým projektům, které dokazují pravý opak jsme se rozhodli na autentických příbězích zaměstnanců ukázat, jak to je ve skutečnosti. T-Mobile CZ už dávno není operátor pro pamětníky, ale firma, která chce v moderní společnosti budovat společné hodnoty, a její produkty, procesy a firemní kultura jí k tomuto tvrzení dávají dostatečně silný mandát,” vysvětluje Pavol Paulenda, kreativní ředitel agentury MUW Saatchi & Saatchi, jež je pod kampaní podepsána.

Kampaň bude probíhat na českém a slovenském trhu, a to na sociálních platformách LinkedIn, Facebook a Instagram. Zde bude komunikovat odborná témata, jako je kybernetická bezpečnost, internet věcí nebo propojení IT a byznysu. Kreativně však koncept podchycuje i emoční témata: – stereotypizaci žen či seniorů v IT a téma příležitostí a globálního dosahu projektů, na kterých se v T-Mobile pracuje.

Ústředním formátem je online video, které poselství kampaně vypráví prostřednictvím autentických příběhů zaměstnanců Telekomu a T-Mobile CZ. Režie se ujal Lukáš Krist v produkci MUW Saatchi & Saatchi production. Fotografie vytvořil Martin Sirotný.

-stk-