Značka Victoria’s Secret otevře svůj první obchod v Česku 26. května v pražském nákupním centru Westfield Chodov. Slavnostnímu otevření předchází komunikační kampaň, která započala v polovině dubna a vrcholí v těchto dnech.
Kampaň zahrnuje sérii offline aktivací na vybraných lokacích hlavního města, spolupráci s influencery, rádio, online a venkovní reklamu. Celá komunikace je sjednocena pod hashtagy #KrasaJeVTobe a #VSLovesPraha a oslavuje ženskou krásu ve všech jejích podobách.
„Při tvorbě strategie jsme vycházeli z globálního konceptu oslavujícího ženskou diverzitu a jedinečnost. Lokálně jsme přístup postavili na aktivačním marketingu v offline prostředí a postupně se přesouvali i do digitálního prostoru. V rané, teasingové části kampaně jsme záměrně komunikovali způsobem, který budí zvědavost a navozuje očekávání pražské veřejnosti. V komunikaci jsme zdůrazňovali ikonické elementy značky, jako je například růžová barva. V pokročilé fázi jsme kampaň vedli hlavně online a na sociálních sítích s využitím influencerů a kombinovali to s tradičními médii a OOH formáty pro masivní zásah,“ říká Barbora Vigašová, digitální stratég agentury VMLY&R, jež je pod kampaní podepsána.
Aktivační část kampaně odstartovala v druhé polovině dubna jednodenní akcí Prague in Pink, která nasvítila vybrané pražské budovy a objekty do růžové. Na konci dubna se na pražském Výstavišti objevila instalace v podobě artové stěny Express Yourself, kde mohli kolemjdoucí zanechat ručně psané vzkazy podporující sebevědomí žen. Ve vybraných lokalitách – na Letné, v Holešovicích a na Vinohradech – se na náhodných veřejných místech a v dopravních prostředcích objevovaly post-itové vzkazy v podobném duchu. Těsně před oficiálním otevřením obchodu se na šesti místech v Praze rozdávají dárkové tašky s pozvánkou na slavnostní otevření prodejny a v éteru běží rádiové spoty.
Součástí kampaně je i influencerská aktivace na Instagramu a TikToku. Vybrané influencerky, mezi nimi například Nikol Leitgeb, Nikol Švantnerová nebo Natálie a Monika Bagárovy, dostaly balíček obsahující parfémovanou svíčku s jednou z charakteristických vůní Victoria’s Secret. Svíčka ukrývala poselství „Rozzáříš každou místnost“, které se postupně objevovalo ve vyhořívajícím vosku. Influencerky měly za úkol šířit na svých kanálech informaci o otevření prodejny Victoria’s Secret v Praze a spolu s tím i poselství na oslavu a podporu žen.
Mediální část kampaně zaštiťuje agentura Wavemaker. „Propojení rádia, digitálního OOH a online kanálů bylo pro nás jasnou volbou vzhledem k potřebné časové flexibilitě a důrazu na lokální povahu kampaně. Tato ryze taktická komunikace vychází z co nejpřesnějšího zacílení v online prostředí (programatický nákup a PPC), které jsme rozšířili o strategicky vybrané digitální OOH nosiče. K posílení call to action dále využíváme regionální rádia s cílením na Prahu a Středočeský kraj,“ říká za Wavemaker Martin Jícha.
Kampaň bude na vybraných mediálních kanálech pokračovat i po otevření obchodu až do 18. června.
-stk-