Foodora v růžové kampani hlásá „Protože chci!“

úterý, 13. června 2023, 15:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Po rebrandingu spustila Foodora svou marketingovou kampaň s heslem „Protože chci!“.

Zdroj: Foodora

Zdroj: Foodora

Značka Foodora, jež na českém trh nedávno vystupovala jako Dáme jídlo, spustila svou rebrandovací kampaň. S heslem „Protože chci!“ vybízí zákazníky, aby si objednávali cokoliv, co právě chtějí. 

„Chtěli jsme zákazníky motivovat k tomu, aby se nestyděli dělat, co opravdu chtějí. Mnoho z nás se občas cítí provinile, když si třeba domů objedná večeři. Tohle osobní stigma, které vidíme napříč celou společností, bychom chtěli se značkou Foodora rozbít. Pod heslem ‚Protože chci‘ chceme ukázat, že rozhodně není ostuda, když si umíme udělat radost,“ říká CEO společnosti Adam Kolesa.

V reklamách se tak objevují sdělení jako „Objednám si pizzu k snídani. Protože chci.“ nebo „Objednám si horkou polévku, i když je vedro. Protože chci.“ Vizuály pak doplňují tzv. „emotional call outs” – krátká energická hesla jako „Slízni smetanu” nebo „To má šťávu” zasazená do ikon nejrůznějších potravin či jídel. Foodora se tímto způsobem snaží vzbudit u zákazníka pozitivní emoce.  

Kampaň je k vidění v outdooru, televizi i na internetu. Ve venkovním prostoru využívá billboardy, citylighty i tramvajové zastávky, mimo jiné i ty na I.P. Pavlova a na Andělu v Praze a také jeden z podchodů pod nástupišti Hlavního nádraží. Součástí kampaně jsou obrandované tramvaje v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci a dva autobusy MHD v Liberci. Na internetu využívá komunikaci na sociálních sítích, push notifikace v aplikaci a vlastní CRM.

Oproti ostatním měsícům navýšila Foodora rozpočet na marketing až čtyřnásobně, investice jdou podle Kolesy do desítek milionů korun. Grafická podoba OOH kampaně pochází přímo z marketingového oddělení firmy. V Česku s kampaní pomáhá agentura Mindsquared.

„Chceme ze značky Foodora vybudovat jeden lovebrand napříč Evropou. Původní značku Dáme jídlo podle našeho interního průzkumu hodnotila pozitivně více než polovina respondentů a 55 procent si ji dokázalo spontánně vybavit. To je pro nás benchmark, který chceme s brandem Foodora překonat. Komunikaci jsme postavili na hravosti, spontánnosti a svobodě volby, což jsou hodnoty, které jsou pro nás velmi důležité,” dodává Adam Kolesa.

-stk-