O2 zahajuje kampaň na podporu neomezených dat

pátek, 2. června 2023, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

O2 startuje kampaň „Data naplno“, která ukazuje svět s neomezenými daty kdykoliv po ruce.

Z kampaně „Data naplno“, zdroj: O2

Z kampaně „Data naplno“, zdroj: O2

Společnost O2 odstartovala svou novou kampaň „Data naplno“, jež komunikuje nabídku neomezených dat, která operátor přidal do tarifů Neo+. Rozvíjí přitom komunikační koncept, který byl představen v dubnu letošního roku a jehož cílem je podpora technologického positioningu značky a budování vztahu se zákazníky. 

Nový koncept si O2 ověřilo testování u dvou agentur. „Protože jsme se s předchozí kampaní vydali novým směrem, poctivě jsme nové reklamy podrobili testování a ladili podle zjištění. Od prvních storyboardů až po finální exekuce. A z výsledků máme velkou radost – potvrdilo se nám totiž, že se zákazníkům nové reklamy líbí, skvěle je chápou a pomáhají nejen plnění krátkodobých cílů, ale především posilují smysluplnost značky,“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace O2. 

Aktuální kampaň rovněž vychází z výzkumu, při kterém O2 se zákazníky hledalo, co by jim v tarifech přišlo opravdu užitečné. Funkce Data naplno umožňuje zákazníkům jednoduše zapnout neomezená data, kdykoliv je potřebuje, a datovat plnou rychlostí 5G po dobu 24 hodin. U většiny tarifů to lze udělat každý měsíc pětkrát, u „menších“ tarifů třikrát. Tato data se neodečítají z datového objemu tarifu. 

Jak vyplynulo z výzkumu, lidé neomezená data nejvíce ocení při dlouhé cestě autem nebo vlakem, nebo když potřebují zabavit děti. Proto  je komunikace načasována na období dovolených. 

Kampaň je postavena na produktu designovaném se zákazníky, který je ukázán v reálných situacích. Ve 30s reklamě se tak objeví tři zástupci zákazníků a tři zmíněné momenty, kdy se jim neomezená data budou hodit nejvíc. Hlavní spot doplňují dva taktické 15“ spoty. Kromě televize poběží kampaň také v outdooru, tisku, na internetu a pobočkách O2. Součástí je také interní komunikace, aktivace na letních festivalech či spolupráce s influencery na sociálních sítích, zapojí se například Naomi Adachi, Jirka Král nebo ambasador projektu  pro mladé O2 You Ben Cristovao s  kapelou.  

V rámci festivalů nabídne O2 návštěvníkům Rock for People, Štěrkovna Open Music nebo série Hrady CZ neomezená data, díky nimž budou moct okamžitě sdílet své hudební zážitky na sociálních sítích či streamovat koncerty oblíbených kapel v reálném čase, aniž by se museli starat o datové limity.

Stejně jako u předchozí kampaně byla při tvorbě spotu využita náhlavní kamera pro „first person view“ záběry či robotické rameno, které se postaralo o dramatické kamerové průlety a otočky. Většina obrazu byla vytvořena v počítači, jediné„skutečné prostředí“ je koncert Bena Cristovaa.

Pod kampaní je podepsána agentura Free Andy Agency. Produkci zajistila společnost Hitchhiker Films s režisérem Maxmiliánem Turkem. O postprodukci se postaralo Alien Studio SK.  

-stk-