T-Mobile spouští lokální adaptaci kampaně Summer of Joy

čtvrtek, 1. června 2023, 16:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

V rámci kampaně Summer of Joy nabídne T-Mobile  lístky na evropské hudební festivaly včetně Colours of Ostrava.

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile

Společnost T-Mobile si na letošní léto připravila lokální verzi celoevropské kampaně „Summer of Joy, Youth & Freedom zaměřené na propojování mladých lidí napříč Evropou. Startuje 1. června a zahrne řadu hudebních eventů, festivalů i menších akcí na mezinárodní i lokální úrovni.

Hlavní motiv kampaně zní: „Než naskočíš do dospělosti, užívej si svoji young era“. T-Mobile s ním cílí především na zástupce generace Z, pro které si připravil sérii hudebních zážitků po celé Evropě včetně České republiky. „Dnešní doba je turbulentní a plná nejistot, a to silně dopadá i na generaci Z, která je nucena rychleji dospět. Proto přicházíme s projektem Summer of Joy a chceme, aby si mladí lidé bezstarostně užili léto naplno na našich pop-up eventech v rytmu Electronic Beats a festivalech po celé Evropě,“ vysvětluje Zdeňka Eliášová, manažerka projektu Summer of Joy za T-Mobile. 

Každý, kdo se přihlásí na stránkách projektu, může vyhrát lístky na festivaly v zemích, kde mateřská společnost českého  T-Mobile – Deutsche Telekom – působí. Každých 14 dní proběhne losování o několik set vstupenek na nejlepší evropské hudební festivaly, včetně právě Colours of Ostrava. Soutěže proběhnou i na sociálních sítích. 

Hlavní akcí v rámci České republiky se stane bezplatný pop-up event na pražské Letné, který se bude konat 29. června od 16:00 do 22:00. Součástí bude občerstvení, bary, chill zóna, v rámci programu se představí TSHA, New Magic Media, Yoga Kolektiv a SJ Yellow. Možné bude na něm i soutěžit o lístky na festival Colours of Ostrava. 

Kampaň bude na českém trhu probíhat do 11. srpna, na mezinárodní úrovni pak do 31. srpna. Zahájí ji film zpracovaný ve formě hudebního klipu od dua BRTHR, jež spolupracovalo s umělci jako The Weeknd, PinkPantheress a Charli XCX. Film, v němž vystupuje Jayda G, přetváří klasický příběh „Peter Pan“ pro mladou generaci. 

Summer of Joy je nejnovější součástí několikaletého programu společnosti Deutsche Telekom, který se zaměřuje na podporu mladé generace. Kampaň spolupracuje s tvůrci z generace Z na tvorbě originálních prostředků pro sociální platformy jako TikTok, Instagram a Snapchat. Do lokálních verzí se zapojí prostřednictvím svých sociálních sítí také influenceři.

Pod kampaní je podepsána londýnská agentura Saatchi & Saatchi. Produkci eventů mají na starosti Telekom Electronic Beats & 2Bild. O média se starají agentury Emetriq a Mindshare. Sociální média mají na starosti agentury GroupM a Ozmoze. 

-stk-