Tváří kampaně služby Plakátov se stal Petr Čtvrtníček

čtvrtek, 8. června 2023, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hlavní tváří nové kampaně outdoorové služby Plakátov se stal herec Petr Čtvrtníček.

Zdroj: Repro YT PLAKÁTOVcz

Zdroj: Repro YT PLAKÁTOVcz

Plakátov, nabízející online billboardy k pronájmu, spustila kampaň, jejíž tváří je Petr Čtvrtníček. Služba, patřící pod společnost BigMedia, se doposud prezentovala jako „jediný e-shop s billboard“. Nová kampaň se zaměřuje na jednoduchost celého procesu a skutečnost, že pořídit si billboardovou kampaň zvládne opravdu každý. Petr Čtvrtníček se v ní postupně představí v rolích květináře, kuchaře, majitele pneuservisu či majitele pizzerie s rozvážkou. 

„Kampaň je v podstatě reklama na reklamu, což je svým způsobem neobvyklé zadání. I proto jsme se rozhodli pro Petra Čtvrtníčka díky jeho schopnosti vtipně a jednoduše představit v několika desítkách sekund neobvyklou službu či nabídku,“ vysvětluje agentura The Future Bakery, jež je pod konceptem podepsána. 

Nasazena je kampaň od začátku června v televizi, rádiu, outdooru a na internetu.

-stk-