Síť prodejen Endorphin Republic, jež se zaměřuje na sportovní vybavení pro běh, kolo a lyže, připravila ve spolupráci s kreativním studiem NMDS novou kampaň s názvem „Úplně mimo“.
„Po všech kampaních, které zaměřujeme na produkty, jejich benefity, služby a ceny, jsme chtěli ukázat Endorphin Republic takovou, jaká je. Vzniklo tak brandové video, kde vlastně všichni herci nejsou herci. Jsou to mí vážení kolegové, ať už z prodejen, nebo ze servisu. Nikdo jiný vám nemůže ukázat, s jakým entuziasmem a láskou vlastně přistupujeme ke sportu a byznysu za ním,“ říká zakladatel Endorphin Republic a bývalý vrcholový sportovec Antonín Strach s tím, že cílem je i ukázat, jakou komunitu sportovní značky se sportovci tvoří.
„Jste mnohem víc rodina, než se může na první pohled zdát. Se značkami, na kterých jezdíte a jejichž loga vozíte, sdílíte hodnoty, které reprezentují. To nejsou jen věci. Mají duší, stojí za nimi lidi, kteří je vyvinuli a žijí jimi,“ přibližuje Martin Kermes, stratég studia NMDS.
Kampaň pracuje s brandovým videem, které režíroval Benjamin Buttler. O hudební soundtrack k projektu se autorsky postaral Jakub Strach, syn Antonína Stracha, známý pod uměleckým pseudonymem NobodyListen.
Endorphin Republic provozuje aktuálně šest kamenných prodejen v Praze, Brně, Hradci Králové, Olomouci a Bratislavě, k tomu má i e-shop či vlastní značku nutričních doplňků.
-stk-