Společnost Generali Česká pojišťovna spouští novou kampaň, jejímž cílem je zvýšení povědomí o likvidace majetkových škod. Klade v ní důraz na rychlost vyřízení pojistných událostí a jednoduchý proces.
Kampaň navazuje na předchozí produktové kampaně v novém vizuálním stylu, který byl představen na konci minulého roku. Ústředním atributem konceptu je pak opět sytě červená barva, která je spojována s empatií a lidským přístupem, ale i s pozitivní energií, a vyjadřuje tak přístup pojišťovny. Stejně jako u předchozích kampaní i tentokrát je kladen velký důraz na edukaci.
Nová komunikace je nasazena napříč všemi kanály, tedy v televizi, outdooru prostřednictvím digitálních CLV, tisku, na internetu a sociálních sítích. „Do televize jsme nasadili originální 30s televizní spot. V onlinu jsme pak kampaň cíleně ukázali v rámci všech větších mediálních domů a zároveň využili i potenciál performance kanálů. Nedílnou součástí je samozřejmě i propagace na sociálních sítích a tisková inzerce ve vybraných lifestylových titulech,“ přibližuje Jakub Rokos z agentury Dentsu Creative, jež je pod kampaní podepsána spolu s dalšími agenturami ze skupiny Dentsu.
Mediální agentura Dentsu X zajistila nákup tradičních médií a společně s digitální agenturou iProspect se postarala o vytvoření kompletní strategie s cílem dosažení co největší efektivity. iProspect pak zajistila její exekuci na všech online komunikačních kanálech s důrazem na správu performance kanálů, které průběžně optimalizuje. Na tvorbě televizní reklamy a online videí pak spolupracovalo externí studio Beep, které se postaralo o nahrávání voiceoverů.
-stk-