V neděli 9. července spustila společnost Home Credit upravené reklamní spoty pro letní sezónu. V nich rozšiřuje výčet komunikovaných benefitů a přidává novou sérii 6s spotů pro digitální platformy. Kromě flexibility nově komunikuje sjednání půjčky až do výše 250 000 Kč do 15 minut plně online.
„Podle klíčových ukazatelů si naše nadlinková komunikace už od svého startu v minulém roce vede velmi dobře. Pomáhá významným způsobem posilovat znalost značky i její zvažování pro půjčku. Daří se jí velmi efektivně doručovat sdělení o hlavní výhodě našeho vlajkového produktu – o flexibilním splácení. Home Credit je ale také o rychlosti a jednoduchosti. Proto se nabízí rozšířit komunikaci právě o tyto výhody,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí sekce Marketing Home Credit ČR a SR.
Spoty prošly celkovým refreshem, od barevného gradingu, přes střih až po namluvení nových sdělení. Dostaly také nové závěrečné produktové části, které kladou důraz právě na rychlost a jednoduchost sjednání. „V závěru spotů dostává větší prostor naše ,paní Home Creditová’. Necháváme ji vyniknout v grafice, kterou zákazníci znají z webu nebo třeba z poboček a obchodních míst. Od této změny si slibujeme lepší provázání se zbytkem komunikace a silnější identifikaci Home Creditu v reklamním bloku,“ doplňuje Jan Vašíček.
Kampaň vychází z kreativního konceptu „Úsměvy“, který byl spuštěn v červnu loňského roku. Běží kontinuálně na kanálech skupiny Prima, Atmedia a TV Óčko a na digitálních platformách Stream a YouTube.
Podle série průzkumů realizovaných s agenturou Ipsos vzrostla od loňska spontánní znalost značky Home Credit o 6 procentních bodů a zvažování pro půjčku podle posledního měření o 9 procentních bodů. V kategorii půjčky se kampaň dlouhodobě drží na 4. příčce v podílu vysílání, přičemž mezi hlavní konkurenty se řadí především banky a sesterská značka Zonky.
-stk-