Levi’s ukazuje v kampani různé typy české popkultury

pondělí, 17. července 2023, 06:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

U příležitosti 150. výročí Levi’s džínů s číslem 501 se značka na českém trhu spojuje s NobodyListen, AnnetX, Davidem Luu a Šárkou Švastalovou.

Jednou z tváří aktuální kampaně Levi's se stal DJ NobodyListen, zdroj: Levi's.

Jednou z tváří aktuální kampaně Levi's se stal DJ NobodyListen, zdroj: Levi's.

Značka Levi’s si letos připomíná 150 let od prvních džínů s číslem 501. Výročí připomíná kampaní, v níž se spojuje se čtyřmi známými osobnostmi – DJem NobodyListen, hudebnicí AnnetX, skaterem Davidem Luu a influencerkou Šárkou Švastalovou.

V kampani Levi’s ukazuje čtyři odlišné typy české popkultury a jejich lásku k nesmrtelnému denimu, kterou každý vyjadřuje po svém. Styling měl na starosti Filip Vaněk, fotografie vytvořila Hana Knížová, videa natočila a sestříhala Anežka Horová. 

-stk-