Allegro rozjíždí v Česku i reklamní platformu, spouští kampaň

úterý, 1. srpna 2023, 07:20 Retail, Reklama MediaGuru

Obchodníkům, kteří chtějí prodávat své produkty přes Allegro, nabízí Allegro.cz i možnost zviditelnění přes reklamní platformu Allegro Ads.

Roy Perticucci, CEO společnosti Allegro, zdroj: Allegro

Roy Perticucci, CEO společnosti Allegro, zdroj: Allegro

Online tržiště Allegro.cz, které do Česka vstoupilo letos v květnu, rozjíždí naplno svou působnost na českém trhu. Součástí služeb pro obchodníky je i reklamní platforma Allegro Ads, díky které mohou prodejci propagovat své produkty na portálu Allegra. Svou nabídku představilo Allegro.cz za účasti nejvyššího vedení na pondělním setkání s partnery. Polské Allegro loni dokončilo akvizici Mall.cz, WeDo a CZC.

Nabídka Allegro.cz konkrétně čítá více než 20 tisíc obchodů s počtem 130 milionů nabídek. Vybírat je možné z produktů různého sortimentu – od elektroniky, sportu, knih, módy, bydlení, zdraví a krásy a zahrady po auto-moto nebo hračky. V regionu střední a východní Evropy slibuje dosah až na 70 mil. zákazníků.

„Model online tržiště, který představujeme, podpoří růst české e-commerce a vytvoří živý ekosystém, z něhož budou těžit zákazníci i prodejci. Stavíme na zkušenostech a znalostech značek Mall i CZC a jsme přesvědčeni, že platforma motivuje díky svému pohodlí a výhodným cenám k online nakupování ještě více českých zákazníků,“ uvedl Roy Perticucci, CEO společnosti Allegro.

Právě „bezkonkurenční ceny" mají být jedním z hlavních pilířů, kterými se Allegro zamýšlí stát jedničkou pro české zákazníky. „Chceme, aby se tak stalo brzy," naznačil Wojciech Bogdan z Allegra. Každý týden přijde Allegro s výhodnými cenovými nabídkami.

Čeští spotřebitelé mohou také využít program na bázi předplatného, který zajišťuje neomezené bezplatné doručování a vracení zboží, a to za měsíční poplatek 59 Kč, případně zvýhodněný roční poplatek 299 Kč. Váže se na produkty označené jako Smart, což má aktuálně být více než 50 milionů nabídek. 

Pomocí zmíněného reklamního panelu Allegro Ads je možné propagovat nabídky prodejců na různých místech portálu Allegro.cz a Allegro.pl. V nabídce jsou např. sponzorované nabídky s možností zobrazovat je na prvních místech ve vyhledávání. Výkonnost reklam je možné sledovat a vyhodnocovat v panelu Allegro Ads. 

První marketingová kampaň Allegra napříč Českem začala v pondělí 31. července a má zákazníkům ukázat snadnost vyhledávání produktů a cenovou výhodnost. Pro účely komerční komunikace přebírá sloního maskota známého z reklam Mall.cz a pracuje se sloganem „Allegro je váš větší větší Mall". 

Marketingová kampaň je zaměřena primárně na budování povědomí o společnosti Allegro a její nabídce pro české spotřebitele. Kreativní koncept bude realizován v několika fázích, z nichž první jsou spoty představující propojení Allegra s Mall.cz, dceřinou společností a jedním z klíčových prodejců.

„Koncept ‚větší větší′ je kreativní a dobře zapamatovatelný způsob, jak ilustrovat naše ambice posunout český trh na novou úroveň, která disponuje větším výběrem, větším pohodlím i větším slevami. Rozhodli jsme se proto, že přizvání hrdiny značky Mall, Malvina, do našich spotů je tím nejlepším způsobem, jak naši novou značku přiblížit českým zákazníkům,“ komentuje Martin Komora, ředitel marketingu skupiny Allegro.

Zdroj: Allegro

V rámci kampaně využije Allegro k oslovení cílové skupiny 360stupňový komunikační mix zahrnující televizi, rádio a digitální média, včetně sociálních sítí a reklamních ploch. Kampaň bude pracovat také s out-of-home formáty a sponzoringem. 

Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Darwins & the Machine. Reklamní spoty režíroval Roman Valent a produkci zajistilo Darq Studio. Na přípravě marketingové kampaně se podílelo rovněž animační studio Czech Video Center, které mělo za úkol návrh a realizaci nové podoby maskota Malvina.Studio tak spolupracovalo i na výsledné animaci celého oznámení a na finální verzi reklamního spotu.

-mav-