Generali Česká pojišťovna spustila další ze série kampaní, které cílí na zvýšení povědomí o jednotlivých produktech či službách. Tentokrát je v centru pozornosti hlášení škod, u něhož komunikuje výhody v podobě rychlosti a jednoduchosti. Stejně jako u předchozích zpracování je ústředním atributem konceptu sytě červená barva.
„Klientům v rámci této kampaně představujeme náš nový web, který jim zásadním způsobem usnadňuje hlášení škodních událostí – zvládnou to přes něj rychle a jednoduše, protože potřebují jen své rodné číslo, e-mail a telefonní číslo,“ přibližuje inovace Zdeněk Mrkva, Head Of Marketing Communications Generali České pojišťovny, a dodává: „Nahlášení škody mohou zvládnout už za tři minuty a vystačí si klidně pouze s telefonem připojeným k internetu.“
Kampaň odstartovala 21. srpna a potrvá až do konce září. Během tohoto období se objeví v televizi, na internetu i na pobočkách a poradenských místech pojišťovny. V televizi diváci uvidí 30s spot, pro online použití vznikla pak dvě 15s videa. Komunikační mix byl sestaven na základě brandových metrik, které si Generali Česká pojišťovna dlouhodobě u svých kampaní měří.
„Vzhledem k jednoduchosti a stále častější frekvenci hlášení škod pomocí chytrých telefonů byl kladen větší důraz na mobilní formáty v médiích i kreativě,“ komentuje Jakub Rokos z agentury Dentsu Creative, jež je podepsána pod kreativou.
O tradiční média se stejně jako v minulosti postarala agentura Dentsu X, online část pak zajistila iProspect. Na tvorbě televizní reklamy a online videí spolupracovalo také externí studio Beep, které mělo na starosti nahrávání voiceoverů.
-stk-