Targa Florio se v kampani spojuje s Eliškou Junkovou

pátek, 4. srpna 2023, 19:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou kampaní podporuje značka Targa Florio svou novou řadu toniků. Oslavuje přitom automobilové hrdiny v čele s Eliškou Junkovou.

Zdroj: Targa Florio / Kofola ČS

Zdroj: Targa Florio / Kofola ČS

Značka Targa Florio podporuje kampaní novou řadu toniků ve svém portfoliu. Komunikace oslavuje hrdiny automobilového závodu Targa Florio, v čele se známou československou závodnicí Eliškou Junkovou.

Cílem kampaně s hlavním mottem „Chuť vítězství nevyprchá“ je přiblížit značku mladým spotřebitelům a představit reálné příběhy hrdinů, kteří stojí za úspěchem sicilských závodů. „Targa Florio byla neuvěřitelně náročná, šlo o automobilový okruh v horském terénu se stovkami ostrých zatáček. Závod je pro nás symbolem hrdinství, odvahy a výjimečnosti. Naší značkou vzdáváme hold všem závodníkům, kteří se tohoto legendárního sicilského okruhu účastnili, i jejich týmům,“ vysvětluje Oľga Kubíková, senior brand manažerka značky Targa Florio. 

Pro kampaň byl hlavní inspirací příběh Elišky Junkové. „Celá příprava kampaně probíhala od počátku v úzké spolupráci s rodinou Elišky Junkové, která měla velkou radost z našeho zájmu o Eliščinu osobnost a šíření jejího odkazu,“ popisuje Adam Marčan, kreativní ředitel agentury Mannschaft, jež je podepsána pod konceptem i kreativní myšlenkou. Produkci zajistila společnost Hitchhiker Films.

Jednu z hlavních rolí v reklamním spotu si zahrál 83letý Gérard Larrousse, francouzský vítěz závodu Targa Florio 1974 a dvojnásobný vítěz 24 hodin Le Mans. V roli mladé mechaničky, která našla svou lásku ve světě motorismu a jejíž idolem se stala již zmíněná Eliška Junková, vystupuje slovenská herečka Petra Dubayová.

Spot, jenž se natáčel začátkem června v rodinné dílně v Bratislavě, poběží na českých televizních stanicích až do poloviny září, na Slovensku bude součástí digitální kampaně. Dále se s příběhy hrdinů seznámí spotřebitelé i na sociálních sítích značky – na Facebooku, Instagramu a Youtube –, kde se mohou v průběhu letních měsíců zapojit do soutěže o produkty a trička s podobiznou Elišky Junkové. Součástí jsou i PR aktivity, které myšlenku kampaně dále rozvíjí s důrazem na výjimečnou osobnost slavné závodnice.

Novinka je dostupná ve dvou variantách – klasický tonik Tonica Originale a jemnější růžový tonik Tonica Rosa. Na tradičním a moderním trhu budou k dispozici toniky v plechovce o objemu 330 ml, v hotelech, kavárnách a restauracích budou v designových skleněných lahvičkách o objemu 250 ml.

Targa Florio uvádí na trh novinku v podobě toniku

neděle 9. dubna 2023

-stk-