Společnost Mattoni 1873 uvádí na český trh značku Doritos. Tortilla chipsy jsou od září k dostání v běžné obchodní síti ve třech příchutích – Nacho Cheese, Sweet Chilli a Hot Corn. Jejich uvedení doprovází masivní 360° komunikační kampaň v televizi, outdooru, na internetu a v místě prodeje.
„Tortilla chipsy skvěle se hodí ke sledování filmu, na party s přáteli či jako rychlá svačinka na cesty,“ říká Jana Bílá, Business Development Manager Mattoni 1873, a dodává: „Věříme, že díky své unikátní receptuře a vysoké kvalitě si zde rychle najdou stejnou oblibu jako u spotřebitelů po celém světě.“
Název značky Doritos pochází ze španělského překladu pro „malé smažené zlaté věci“. Její produkty se začaly prodávat v USA v roce 1966, dnes jsou dostupné ve více než 60 zemích. Doritos jsou kukuřičné chipsy trojúhelníkového tvaru, který je vyobrazený také v logu.
Doritos tak doplní portfolio snacků, které Mattoni 1873, výhradní výrobce a distributor značek firmy PepsiCo v České republice, Rakousku, Bulharsku, Maďarsku a na Slovensku, na tuzemském trhu nabízí. Kromě nealkoholických nápojů značek Pepsi, Mirinda, 7UP, Schweppes, Gatorade, Mountain Dew distribuuje také produkty značky Lay’s.
-stk-