T-Mobile kampaní podporuje program Magenta Moments

středa, 13. září 2023, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nový zákaznický program Magenta Moments představuje T-Mobile reklamní kampaní.

Klíčový vizuál ke kampani T-Mobile na podporu zákaznického programu Magenta Moments, zdroj: T-Mobile

Klíčový vizuál ke kampani T-Mobile na podporu zákaznického programu Magenta Moments, zdroj: T-Mobile

T-Mobile komunikuje reklamní kampaní svůj nový zákaznický program Magenta Moments. Ve spolupráci s partnery zákazníkům v nové sekci aplikace Můj T-Mobile nabízí řadu výhod, zážitků a zábavy v několika tematických kategoriích. Globální program, který bude dostupný postupně ve všech zemích, se nyní pilotně spouští na českém trhu stejně jako komunikace, která byla vyvinuta mateřskou společností Deutsche Telekom. 

V rámci programu jsou pro zákazníky zákazníky připraveny nabídky například ve spolupráci s řetězcem Bageterie Boulevard, sítí multikin CineStar, cestovním portálem Kiwi.com a čerpacími stanicemi MOL.

T-Mobile spouští věrnostní program Magenta Moments

středa 6. září 2023

Mezinárodní kampaň, která pochází z dílny londýnské Saatchi & Saatchi, je k vidění v televizi, outdooru, na internetu, sociálních sítích, pobočkách operátora a v obchodních centrech, kde budou nasazeny i audio spoty. Objeví se také na reklamních plochách partnerů v rámci jejich vlastních kanálů.

„V aktivační kampani komunikujeme celkem ve třech rovinách – kromě budování povědomí o hlavních benefitech programu samotného se soustředíme i na specifické oblasti zájmu a životní styl. To doplňujeme propagací konkrétní speciální nabídky ve spolupráci s vybraným partnerem,“ vysvětluje Iva Menclová, Head of Marketing Communication.

Základ kampaně tvoří 30sekundový televizní spot natočený v Gruzii. Vyobrazuje různá prostředí, v nichž zákazníci v aplikaci následují magentový koberec a nechávají se unášet na vlně nabídek z různých oblastí. Spot budující povědomí o Magenta Moments bude ještě doplněn o 10s partnerské kreativy.

O lokalizaci kampaně se postaral tým Ticino (WPP). Kampaň poběží do konce října, program Magenta Moments bude aktivní dlouhodobě, a to vždy v obměnách podle právě platných partnerských nabídek. Po pilotním nasazení v tuzemsku bude do konce roku následovat Polsko, Chorvatsko a Severní Makedonie.

-stk-