Air Bank a O2 představují společnou vánoční kampaň

úterý, 31. října 2023, 14:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Air Bank a O2 chtějí v rámci společné vánoční kampaně svým zákazníkům přispět na vysněný telefon.

Klíčový vizuál ke společné kampani Air Bank a O2, zdroj: O2

Klíčový vizuál ke společné kampani Air Bank a O2, zdroj: O2

Air Bank a O2 spouští společnou vánoční kampaň. Jejím cílem je odměnit společné zákazníky či získat pro tu či onu značku zákazníky nové.

Jejich společní zákazníci mohou získat každý měsíc na účet odměnu v podobě 300 korun. Všichni zákazníci navíc najdou v mobilní aplikaci Moje O2 voucher na slevu tisíc korun z ceny vybraných zařízení za každou službu, kterou od O2 využívají – ať už jde o volání, internet, nebo digitální TV. Odměnu je možné proměnit třeba za nový telefon – vybrat si lze například iPhone 15, Samsung Galaxy A54 5G nebo Xiaomi Redmi Note 12 5G.

„Služby operátora a banky dnes využívá každý, tak proč nezískat dlouhodobou finanční odměnu za něco, co je už teď běžnou součástí našeho života? Stačí mít internet, mobilní tarif nebo televizi od O2, aktivně využívat svůj běžný účet u Air Bank a odměna 300 korun může našim společným zákazníkům přistát na účtu každý měsíc. A je jen na nich, jak s ní naloží. Využít ji mohou třeba na nákup vysněného telefonu pod stromeček, a to včetně nejnovějšího iPhone 15,“ říká generální ředitel O2 Jindřich Fremuth.

„Chceme, aby naši společní klienti v rámci skupiny PPF cítili, že si jejich důvěry vážíme. Pravidelnou odměnou jim můžeme navíc pomoci i s rodinným rozpočtem. Do budoucna plánujeme přidat výhody i od dalších firem v rámci skupiny,“ dodává Michal Strcula, generální ředitel Air Bank.

Nabídku komunikují obě dvě firmy kampaní, v níž se spojují obě tváře značky –digitální postavy Inteligentní sítě Evy od O2 a bankéř Air Bank v podání Tomáše Měcháčka. Každá z firem však kampaň pojala po svém a se svými agenturami.

 „Zásadním komunikačním prvkem je, že Vánoce u O2 nekončí v prosinci, ale trvají celý rok. Proto jsme se v hlavním spotu rozhodli ukázat dlouhodobost atraktivní třísetkorunové odměny,” přibližuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace O2.  

Pod kreativou kampaně O2 je podepsána agentura Free Andy Agency. Režie se ujal Max Turek. Filmovou produkci  zajistila společnost Boogie Films, produkci kampani, animaci a obrazovou postprodukci Alien Studio. Zvukovou postprodukci měla na starosti Kabelovna Studios. 

Kreativa spotu Air Bank byla vytvořena ve spolupráci interního marketingového týmu a agentury Werk.camp. Produkci zajišťovala společnost Filmservice a režie se ujalo duo Martin Přikryl a Michal Nohejl.

-stk-