McDonald’s v nové kampani podporuje své kavárny McCafé

pondělí, 9. října 2023, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Se sloganem „Dobrou kávu si můžete dát i jednoduše“ komunikuje McDonald’s svůj kavárenský koncept.

Zdroj: Repro reklamní spot Hipster od McDonald's, zdroj: McDonald's

Zdroj: Repro reklamní spot Hipster od McDonald's, zdroj: McDonald's

McDonald’s startuje kampaň na podporu kavárenského konceptu McCafé. Se sloganem „Dobrou kávu si můžete dát i jednoduše“ humorně dramatizuje komplikace, s jakými se mohou milovníci kávy potýkat při její přípravě nebo konzumaci. Pod kampaní je podepsána agentura DDB Prague. 

„Všichni už jsme se někdy ocitli v té nešťastné situaci, kdy prostě potřebujeme svoje kafe, ale osud nám ho nechce dopřát. Čím déle se k naší vytoužené dávce kofeinu nemůžeme dopracovat, tím víc frustrace se v nás kumuluje. A kontrast gradujících emocí oproti jednoduchému řešení v podobě žlutého kelímku dobré kávy je ústředním motivem nové kampaně. Proč na to jít složitě, když si dobrou kávu můžete dát i jednoduše. Stačí skočit do nejbližšího McCafé,” říká o nové kampani Jana Brišová, Ideamaker a Copywriter kampaně z DDB.

„Při komunikaci našich produktů chceme být vždy co nejvíce autentičtí a relevantní. Proto jsme i v případě McCafé hledali situace ze života, ve kterých by se každý milovník kávy našel. A právě ty jsme s laskavým humorem zdokumentovali,” přibližuje pozadí kampaně Helena Mužíková, marketingová manažerka McDonald’s.

Kampaň poběží v televizi, rádiu, printu, outdooru, na internetu sociálních sítích. V televizi budou nasazeny dva 20s reklamní spoty, které začátkem příštího roku doplní třetí. Zatímco v videospoty i rádio komunikují, že „kvalitní dobrou kávu si mohou lidé dát i jednoduše, stačí skočit do McCafé“, statické formáty se zaměřují na komunikaci produktového benefitu, že „McCafé je vždy nablízku“.

Produkci spotů zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujal Pavel Soukup.

-stk-