Diskontní řetězec Penny začal tento týden svým zákazníkům nabízet možnost dovozu nákupu až domů prostřednictvím rozvážkové služby Wolt. Pilotní projekt startuje na třech prodejnách v Brně. Vůbec první prodejnou, odkud si lidé mohou nákup z Penny objednat, je prodejna Brno Slatina.
„Uvědomuje si, jak je pro současné zákazníky možnost doručení nákupu až domů důležitá. Ostatně, i my již testujeme v Plzni a okolí vlastní e-shop PennyDomu.cz. Chceme ale nabízet i alternativy, proto jsme rádi, že jsme navázali spolupráci se společností Wolt. Díky ní můžeme oslovit nové zákazníky, a především jim nabídnout produkty, které nikde jinde nedostanou. Základem naší filozofie stále je a bude člověk. Nakupování jako takové vnímáme jako součást setkávání se lidí, i proto klademe důraz na prostředí na našich prodejnách i kvalitu našich služeb. Na druhou stranu jsou zákazníci, kteří dávají přednost nákupu v digitálním světě s doručením až domů, a ty nechceme a nebudeme opomíjet,“ říká Tomáš Kubík, vedoucí komunikace Penny.
Princip nákupu prostřednictvím služby Wolt a jejích stránek wolt.cz je stejný jako při objednání z jakékoliv restaurace či obchodu, z nichž tato služba dovážku nabízí. Nyní je možné si objednat každý den mezi 8. a 19. hodinou (v pondělí od 10. hodiny) nákup až do domu z prodejny Brno Slatina. Stačí si objednat požadované produkty v aplikaci nebo přímo na internetové stránce s touto prodejnou.
„V tuto chvíli jsme spustili pilotní projekt, během kterého plánujeme mít do této služby zapojeny celkem tři prodejny v moravské metropoli. Chceme nastavit celý proces od objednání nákupu až k zákazníkovi co nejefektivněji. Naším cílem je, aby zákazník dostal zboží co nejrychleji a co nejčerstvější. V rámci pilotního provozu budou mít zákazníci k dispozici všechen stálý sortiment, a to včetně produktů v akci, kromě nepotravinového zboží,“ popisuje Kubík.
Na základě vyhodnocení projektu pak Penny plánuje zapojit do systému rozvážkové služby Wolt další prodejny.
-stk-